Αρης Νούλης Νουλιάδα

Αρης Νούλης Νουλιάδα

Πρόκειται για ένα συσχολιαστή στην Καθημερινή που δεν σπούδασε ούτε Φιλοσοφία, ούτε Θεολογία, ούτε Ιστορία , ούτε Φιλολογία, ούτε Γλωσσολογία, αλλά παριστάνει τον εκπρόσωπο αυτών των επιστημών, δηλαδή είναι φαφλατάς και απατεώνας. Πέραν τούτου παίζει το ρόλο του αυτοκληθέντος υπερχριστιανού και του Ελληναρά με μεγίστη υποκρισία. Εδώ και πολλά έτη προσβάλλει ή συκοφαντεί συστηματικά άλλους συσχολιαστές, ιδιαιτέρως αυτούς που ζουν στο εξωτερικό και έχουν να αναδείξουν διεθνώς  μεγάλες επιστημονικές  επιτυχίες.

Η Νουλιάδα είναι  σε ό,τι  αφορά το υλικό, η προϋπόθεση για το Νουλισμό ως ενός κοινωνονικοψυχολογικού και εθνολογικού φαινομένου sui generis με τον σκοπό  ο Νουλισμός  να διατυπωθεί ως terminus scientificus  της Κοινωνιολογίας και της Εθνολογίας. Δηλαδή όποιος διεθνώς ενδιαφέρεται για τη νεοελληνική νοοτροπία π.χ. στο διαδίκτυο θα βρει το Νουλισμό ως ένα  απο τα πιο καθοριστικά στοιχεία της.  Η μελέτη θα αποτελέσει τμήμα κεφαλαίου  γύρω απο τη νεοελληνική νοοτροπία. σε ένα ευρύτερο πλαίσιο. Το κείμενο θα παραδοθεί στο τέλος  του Απρίλη στον εκδοτικό οίκο που εκδίδει ήδη τα επιστημονικά μου βιβλία. Το εκλαϊκευμένο επιστημονικό βιβλίο θα εκδοθεί  στο εξωτερικό στα τέλη του παρόντος έτους.

 

-Panos Terz : Προ τους αγαπητούς συσχολιαστές :

Εδώ και επτά έτη διαδραματίζεται στη στήλη του αξιότιμου κ.Γιανναρά μεταξύ των σχολιαστών στην ουσία ένας πολιτισμικός αγώνας μεταξύ των εκπροσώπων του Ευρωπαϊκού ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ (ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ, κριτική σκέψη, επιστημονική κατάρτιση) από το ένα μέρος και των εκπροσώπων του χριστιανορθόδοξου
σκοταδισμού ( πολιτισμική και μορφωτική καθυστέρηση, πίστη προ του Λόγου, συναισθηματισμός, υποκρισία par excellence, έλλειψη επιστημονικής σκέψης σύμφωνα με διεθνή κριτήρια, τελεία έλλειψη επιστημονικής μεθοδολογίας, παλιμπαιδιστική τσιτατολογία κτλ.) από το άλλο μέρος.
Εδώ πρόκειται για σύγκρουση δύο διαφορετικών κόσμων και εικόνων του ανθρώπου.

Λοιπόν καλώ τον εκπρόσωπο του προαναφερθέντος σκοταδισμού Αρη Νούλη σε ευγενή άμιλλα: Επειδή αυτός δεν είναι διατεθειμένος ή δεν
μπορεί να μας γνωστοποιήσει τα ήδη εκδοθέντα πολυάριθμα επιστημονικά του έργα, θα κάνω εγώ το πρώτο βήμα και θα γνωστοποιήσω μόνο τα πιο νέα επιστημονικά μου βιβλία αυτονοήτως με ISBN, ώστε ο καθείς να μπορεί να τα βρει στο Διαδίκτυο και αν θέλει και να τα αγοράσει. Η αλήθεια είναι συγκεκριμένη:

1. Panos Terz, Menschenbild und Recht in den alten Hochkulturen, Eine universalhistorische und komparative Betrachtung ( Εικόνα του Ανθρώπου και Δίκαιο στους αρχαίους υψηλούς πολιτισμούς), ISBN: 978-620-0-27129-7, 2019. Είναι αφιερωμένο στον Πρωταγόρα και στον Λαο τζε.

2. Panos Terz, Völkerrechtswissenschaft : Völkerrechtstheorie, Völkerrechtsphilosophie, Völkerrechtssoziologie, Völkerrechtsmethodologie ( Επιστήμη του Διεθνούς Δημοσίου Δικαίου : Θεωρία του Διεθνούς Δημοσίου Δικαίου, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ του Διεθνούς Δημοσίου Δικαίου, Κοινωνιολογία του Διεθνούς Δημοσίου Δικαίου, Μεθοδολογία του Διεθνούς Δημοσίου Δικαίου), ISBN : 978-620-0-27090-0, 2019.

3. Gleichgewichtstheorie : Geschichte, Gegenwart, Prognose ( Θεωρία της ισορροπίας των δυνάμεων: Ιστορία, Παρόν, Πρόγνωσις), ISBN : 978-620-0-44488-2, 2019. Είναι αφιερωμένο στον Θουκυδίδη.

4. Vertragsrecht internationaler Organisationen, Entstehung der Konvention von 1986 (Συμβατικό Δίκαιο των διεθνών οργανισμών, Δημιουργία της Συνθήκης από το 1986) , ISBN : 978-620-0-27201-0, 2019. Πρόκειται για πανεπιστημιακό εγχειρίδιο.

Πέραν τούτου στον διεθνή εκδοτικό οίκο εστιάζονται ακόμη τρία επιστημονικά βιβλία (ένα από αυτά πανεπιστημιακό εγχειρίδιο) στη γερμανική και ένα εκλαϊκευμένο επιστημονικό βιβλίο στην ελληνική γλώσσα σχετικά με θέματα στη στήλη του κ. Γιανναρά στα παρελθόντα οκτώ έτη. Τα βιβλία θα εκδοθούν εως το τέλος του έτους.
Περιμένω με μεγίστη ανυπομονησία τις πολυπόθητες γνωστοποιήσεις εκ μέρους του Αρη Νούλη. παρακαλώ εκ νέου με ISBN.
Εδώ δεν περνούν υποκρισίες, ψεύδη, συκοφαντίες και κακίες. Καθημ (22.3.20)

-Panos Terz Άρης Νούλης:Η “χριστιανική ” κακία και τα τεράστια συμπλέγματα μειονεξίας που έχεις με αναγκάζουν να κάνω το έξης :

α) Βλέπε παραπάνω την πρόσκληση για ευγενή άμιλλα. Εχεις ή δεν έχεις ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ βιβλία ; Περιμένω την γνωστοποίηση. Ασε τις υπεκφυγές.

β) Επειδή δεν βάζεις μυαλό, θα επαναφέρω τις ΝΟΥΛΙΑΔΕΣ στο Μπλογκ μου υπό το όνομα Αρης Νούλης. Από εκεί περνούν στο διαδίκτυο.

γ) Το χειρότερο για σένα, θα έχω στο εκλαϊκευμένο επιστημονικό βιβλίο μου στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ στο κεφάλαιο Νεοελληνική νοοτροπία δίπλα στον ΠΟΛΥΔΩΡΙΣΜΟ και τον ΝΟΥΛΙΣΜΟ με όλα του τα καθοριστικά χαρακτηριστικά ως ένα κοινωνικοψυχολογικό φαινόμενο sui generis. Παρ όλη τη νοητική σου υστέρηση νομίζω ότι αντιλαμβανεσαι, τί σημαίνει αυτό για σένα αλλά και για όλο το γένος (σόί) σου.

Σε έχω προειδοποιήσει πολλές φορές να μη με συκοφαντείς “χριστιανικά”. Το ό,τι εκδίδω επιστημονικά βιβλία, θα το έχεις παραπάνω οπωσδήποτε διαβάσει.
Επειδή λοιπόν ξεπέρασες πολλές φορές τον ηθικό Ρουβίκωνα, δεν είμαι πια διατεθειμένος να κανω πίσω.
Εσι το ήθελες, έτσι θα το έχεις.Παρακαλώ τον υπεύθυνο συντάκτη να δημοσιεύσει το παρόν κείμενο. Kαθημ. (22.3.20

-Παναγιώτης Βύρας Άρης Νούλης :Ναι, μερικών η γνώση είναι περιορισμένη. Και κάποιων η άγνοια απεριόριστη, στον άδικο τούτο κόσμο! Μόνο που το πρόβλημά σου δεν είναι γνώσεις ή λογική… Σου λείπει η καλοσύνη. Να τι σε καθιστά αποκρουστικό, γιατί δεν είσαι καθόλου προσηνής ούτε φιλόκαλος. Καθημ. (22.3.20)

 

Panos Terz Άρης Νούλης

 

Μερικά παραδείγματα για τα “ανύπαρκτα”, “γελοία” και “παιδαριώδη” (επιστημονικός λιλιπούτειος και ανύπαρκτος, αλλά πρώην έμπορος ξυλείας και ταυτόχρονα μοχθηρός και φθονερός “ελληνορθόδοξος ρωμηός”, όνομα και πράμα). Αναφέρω και το όνομά μου για να μπορεί, όποιος θέλει να τα βρει στο διαδίκτυο.

-Panos Terz: Die Völkerrechtsphilosophie, Versuch einer Grundlegung in den Hauptzügen, Pro scientia ethica iuris inter gentes, in: Archiv für Rechts- und Sozialphilosophie, 2/2000/86, S. 168.

-Panos Terz: Die Völkerrechtssoziologie, Versuch einer Grundlegung in den Hauptzügen, Defensio scientiae iuris inter gentes, in: Papel Politico, Pontificia Universidad Javeriana, 1/2006/11 (Πανεπιστήμιο του Βατικανού).

-Panos Terz :D ie Polydimensionalität der Völkerrechtswissenschaft oder Pro scientia lata iuris inter gentes, in: Archiv des Völkerrechts, 4/1992, S.442.

-Panos Terz:For a modern theory of the creation of norms in the nuclearcosmic era, in: Miscellanea in honorem Demetrii S. Constantopuli, Aristoteles Universitas Thessalonicensis, Internationale
Festschrift (Pax, Ius, Libertas), Vol. B, Thessaloniki 1990, pp. 1163.

-Panos Terz: Cuestiones teoricas fundamentales del proceso de formación de las normas internacionales, Universidad Santiago, 1999.

-Panos Terz: Die Normbildungstheorie (Eine völkerrechtsphilosophische,
völkerrechtssoziologische und völkerrechtstheoretische Studie), Fasc. 9, Tom
XXXIV, der Acta Universitatis Szegediensis de Attila J. Nominatae, ActaJuridica et Politica, Szeged 1985, Sonderheft, 50 Seiten

-PanosTerz: Die zunehmende Bedeutung des Consensus als Übereinstimmung und als
Verfahrensprinzip, in: Acta Universitatis Wratislaviensis, Ser. Prawo CXI, No.
643 (Sammelband): Gegenwärtige Probleme der Völkerrechtslehre), Wroclaw 1984,
S. 31.

-Panos Terz: Education of Students in the Spirit of Peace within the Framework of
Training in International Law, in: Science, Culture and the Mass Media in the
Struggle for Disarmament, International Scientific Symposium, Universität
Leipzig 1983, p. 61.

-Panos Terz:Die Völkerrechtstheorie, Versuch einer Grundlegung in den Hauptzügen, Pro theoria generalis scientiae iuris inter gentes, in: Papel Politico, Pontificia Universidad Javeriana, 2/2006/11, p. 683 (Πανεπιστήμιο του Βατικανού).

-Panos Terz: Wesen und Bedeutung des Pactum de negotiando und des Pactum de
contrahendo im Völkerrecht, in: Jogtudomanyi Közlöny, Budapest, 4/1982, S. 320,
(in Ungarisch), (Ουγγρική Ακαδημία Επιστημών).

-PanosTerz:Kritische Analyse der bürgerlichen Doktrin von der Unveränderlichkeit der
Umstände im Recht der internationalen Verträge, in: Westnik Kiewskogo
Universiteta, 15/1982, S. 42- 47, (in Russisch).

-Panos Terz: Zu der Abgrenzung der Norm der grundlegenden Veränderung der Umstände von einigen speziellen Bestimmungen der Wiener Vertragsrechtskonvention von
1969, in: Jogtudomonyi Közlöny, Budapest, 3/1977, S. 162 (in Ungarisch), (Ουγγρική Ακαδημία Επιστημών).

-Panos Terz:Derecho Internacional del Desarrollo , en : Actividad Cientifica , Universidad Santiago de Cali, 1999, p.47.

-Panos Terz:Völkerrechtstheorie, Völkerrechtsphilosophie und Völkerrechtsmethodologie. Demonstratio et Defensio Scientiae latae Iuris inter Gentes. in:”Archiv für Rechts-und Sozialphilosophie,” 3/2010/96. S. 322.

-Panos Terz: Theoretische Aspekte der Stabilität
und der Veränderungen in den internationalen Beziehungen, in: Sprawy Miedzynarodowe, Warszawa, 2/1984, S.103 (in Polnisch) (Πολωνική Ακαδημία Επιστημών).

-Panos Terz : Die völkerrechtliche Bedeutung des Prinzips der Unverletzlichkeit der Staatsgrenzen, in: Vestnik Kiewskogo Universiteta, Kiew, 6/1978 S. 41 (in Russisch).

-Panos Terz:Die Völkerrechtsmethodologie, Versuch einer Grundlegung in den Hauptzügen, Ad promotionem gradus investigationis scientiae iuris inter gentes, in: Papel Politico, Pontificia Universidad Javeriana, 1/2007/12, p.173 (Πανεπιστήμιο του Βατικανού).

-Panos Terz: Interessendurchsetzung und Friedenswahrung, in: Wissenschaftliche Zeitschrift der Humboldt Universität zu Berlin (Sondernummer: Völkerrecht als Friedensordnung), 2/1990, S. 194.

-Panos Terz: Der Nordische Rat aus völkerrechtlicher Sicht, in: Nordeuropastudien
(Sonderheft der Wissenschaftlichen Zeitschrift der Ernst-Moritz-Arndt-Universität
Greifswald), 13/1980, S. 21.

-Panos Terz: Normenbildung in den internationalen Beziehungen der Gegenwart, in:
Wissenschaftliche Zeitschrift der Universität Leipzig (Sondernummer “Normative
Grundlagen für ein System der internationalen Sicherheit”), Leipzig 5/1990, S.443.

Περισσότερα στο Internet : Panos Terz , στην Ιστοσελίδα μου : http://panosterz.de με Link στο Blog μου.Καλό διάβασμα. Καθημερινή (29.3.20)

-Κώστας Βίτκος Άρης Νούλης :Α, πονηρόφθαλμε Άρη! Αντιστρέφεις τα γεγονότα επειδή οι εδώ αναγνώστες δεν τα γνωρίζουν – δεν γνωρίζουν ότι το έβαλες στα πόδια εξαπολύοντας ύβρεις! Έπρεπε να είχα κρατήσει το τελευταίο σου υβριστικό email. Αλλά είπαμε: όταν οι κότες πονούν, κακαρίζουν. Ειδοποίησες και τον φίλο σου, τον Ίωνα Φιλίππου, να προσέχει τις “παγίδες” μου, γιατί (δήθεν) έπεσε σε μία από αυτές! Δεν σεβάστηκες τη νοημοσύνη του ανθρώπου. Καθημ. (12.4.20)

-Savvas Karagiannidis, Oslo No Άρης Νούλης: Ψυχη δ΄ οικητηριον δαιμονος,Καθημ. (19.4.20)

-Savvas Karagiannidis, Oslo No Άρης Νούλης :Αλλο εκκλησια και αλλο ναος.
Αλλα, οι ψεγοντες υπο την αληθεια σαν εσενα, ως γαρ ο καικιας τα νεφη, και ο φαυλος βιος εφ’ εαυτον ελκει τις λοιδοριες.(Ibid)

-Savvas Karagiannidis, Oslo No Άρης Νούλης: Ο σταυρος δεν ειναι καποιο συμβολο, ηταν μονον ενα μεσο θανατωσης, οπως και οι πετρες, των Ρωμαιων και οχι μονον.
Εγω αλλο εθεσα, αλλα εσεις, οσα δεν φθανει η αλωπηξ, τα κρεμαει.
Περαστικα σας. Καθημ. (12.4.20)

-Παναγιώτης Βύρας ΙΩΝ ΦΙΛΙΠΠΟΥ (περι Α.Ν.) :Συντριβή θα είναι όταν ο σπόνδυλος αφαιρεθεί τελείως! Ώστε το ανίερο ερπετό να λιώσει, σε άμορφη κατάσταση, να γίνει αμοιβάδα. Γιατί μόνο τότε θα σταματήσει να στέκεται σαν απειλή…Καθημ. (19.4.20)

-Panos Terz Κώστας Βίτκος (Καθημ.12.4.20) : Μας είπε κάποτε, ότι πήγε να σπουδάσει Οικονομία στο Λονδίνο και κατόπιν έχει ασχοληθεί με το εμπόριο ξηλείας. Κατά τα άλλα ασχολείται ερασιτεχνικά με την “Ελληνίδα Γραμματεία” και με τους “Αγίους Πατέρες”. Σπουδές στη Φιλοσοφία, στη Θεολογία ή στην Ιστορία δεν έχει κάνει. Συγγράμματα αυτονοήτως δεν υπάρχουν.

-Παναγιώτης Βύρας Άρης Νούλης : Πιπέρι! Μάλιστα, αφού μας έχεις ανακοινώσει ζωή με αποχή και νηστεία… Θυμήσου πως οι καλοί χριστιανοί τηρούν όσα σχολιάζουν: https://www.kathimerini.gr/…

 

-Κώστας Βίτκος  (περί Α.Ν.): Ζητώ συγνώμη από τους σχολιογράφους εδώ μέσα, αλλά τούτος ο πονηρόφθαλμος οιηματίας με προκαλεί ν’ αποκαλύψω προσωπικά δεδομένα. Να δω όμως αν αποκαλύψει τα δικά του.Καθημ (13.4.20)

-Παναγιώτης Βύρας Κώστας Βίτκος (περί Α.Ν.) :Το πρόβλημα ξεκινά με την απουσία (κάποιας) απορίας! Ειδικά σε ό,τι αφορά (κάποιους) ορθόδοξους είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει συνομιλία. Διότι, γι αυτούς, εκείνο που μετρά δεν είναι μια πορεία προς “οικειοποίηση” του προσφερόμενου κόσμου. Μα περιορισμός… εκεί που τους αρκούν οι βεβαιότητες.

-Βύρρας σε Α.Νούλη:
Σού ‘χω δώσει μεγάλη αξία ασχολούμενος μ’ εσένα που αλλιώς δεν θα
είχες. Ευγνωμοσύνη, λοιπόν, μού χρωστάς. Ομολογώ,πάντως,πως άρχισα να
σε βαριέμαι.

Σε αυτό το σχόλιο, πραγματικά, παρατηρείται μόνο μοχθηρή κακία.
Παρόμοια με εκείνη που σε διακατέχει πάντοτε. Παράδειγμα:
https://www.kathimerini.gr/…
Βεβαίως, απέραντη εγωπάθεια μαρτυρούν όλα σου τα σχόλια. Κυρίως, όσα
περιγράφουν οικογενειακά δρώμενα:
https://www.kathimerini.gr/…
Τις ίδιες αντιπαραθέσεις έκανες και στο Αντίφωνο:
https://antifono.gr/%CE%BC%…
Και, το κορυφαίο, παραμένει που (για πολλοστή φορά!) μας ανακοίνωσες
ότι φεύγεις. Ως απειλή και παράκληση, κοινωνίας:
https://www.kathimerini.gr/…
Ναι, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο για σένα. Μόνο με τέτοιο γελοίο τρόπο
κοινωνούσες, ανέκαθεν. Καθημ. (12.4.20)

-Παναγιώτης Βύρας Άρης Νούλης :Πιπέρι! Μάλιστα, αφού μας έχεις ανακοινώσει ζωή με αποχή και νηστεία… Θυμήσου πως οι καλοί χριστιανοί τηρούν όσα σχολιάζουν: https://www.kathimerini.gr/…Κασθιημ. (12.4.20)

-kierkegaard Άρης Νούλης: Αρη σ εχει τυλιξει σα παστο μπακαλιαρο ο Βυρας, με χοντρο αλατι και δεν μπορεις να ξεμυτισεις. Κανε και συ ενα μπακ-απ να ξερεις τι σου γινεται…αλλα νταλα..(15.4.20)

-Κώστας Βίτκος Άρης Νούλης : Λυπάμαι πολύ. Δεν θέλω να το κάνω, αλλά με σπρώχνεις να σε αγνοήσω. Την άθλια τακτική σου στη φιλοσοφία τη λέμε argumentum ad hominem . Χύσε τη χολή σου κάπου αλλού. Φτάνει πια με τις προσωπικές επιθέσεις . . .(12.4.20)

-Κώστας Βίτκος Άρης Νούλης : Το σχόλιό σου δικαιώνει τον Γιανναρά: “Μια καταφανέστατα παρακμιακή κοινωνία”. Αν γνώριζες τη δράση μου στη Μελβούρνη, θα έκοβες τη γλώσσα σου. Καθημ. (12.4.20)

-Κώστας Βίτκος Άρης Νούλης: Ποιον “προδίδουμε καθημερινά”; Αυτόν που καταδίκασε τον Λάζαρο να πεθάνει δύο φορές; Και γιατί ό Ιούδας έπρεπε να χάσει τη ζωή του; Μια χαρά ζούσε ο άνθρωπος με την οικογένειά του. Ποιος τον έμπλεξε σ’ αυτή την άχαρη ιστορία και για ποιο λόγο; Περιμένω απάντηση, όχι ύβρεις.Καθημ. (2.4.20)

-Παναγιώτης Βύρας Nemesis (περι Α.Ν): Είναι παρήγορο, που πιστεύετε πως είναι δυνατό να κάνετε διάλογο με κάθε άνθρωπο! Να το πω χριστιανικά: Πλησίον είναι, για μένα, το παρόν υποκείμενο! Και συνιστά το πλέον απεχθές από όσα με πλησίασαν ως τώρα. Γιατί δεν έχω δει πιο μισητή υποκρισία κι αποκρουστική κακοήθεια από τη δική του. Θα πρέπει και να το παραβλέπουμε; Καθημ.. (12.4.20)

-Τονυ Παναγιώτης Βύρας : Αξιολύπητος, γραφικός είναι. Κρίμα τα διαβάσματα, στράφι πήγαν.

-Παναγιώτης Βύρας credo quia absurdum: Το κορυφαίο μιας “ιδιότυπης” ανάγνωσης (από την ελληνική γραμματεία) παραμένει η ερμηνεία της επιμεριστικής αντωνυμίας ουδέτερου: Πάντα! Γιατί το φαιδρόν οψώνιον ανακάλυψε πως η ρήση (στον Ηράκλειτο) δεν είναι εκείνο που όλοι καταλαβαίνουν, αλλά πρόκειται για επίρρημα: https://disqus.com/home/dis..Kau.(29.3.20) Καθημ.(29.3.20)

-Τονυ Άρης Νούλης:Ντροπή!

-Παναγιώτης Βύρας credo quia absurdum :Είναι, φυσικά, διασκεδαστικό να “διαβάζεις” αρχαία γραμματεία σε μετάφραση. Και με κατανόηση περιορισμένη, ανάμεσα σε αλαζωνεία και δείκτη νοημοσύνης! Είναι κάτι σαν ένα, πολύ κόσμιο, δοχείο γνώσεων: Επίτιμη σκωραμίς.

-Παναγιώτης Βύρας credo quia absurdum: Πάντως, είναι αξιοθαύμαστο που προσπαθείτε με τη λογική να του εξηγήσετε την αντίφαση. Θέλει σπάνια μακροθυμία, πέρα από υπομονή, που σαφώς έχετε. Μόνο που το μυαλό τους (όλων αυτών) εκτός από κάποια φθορά διαθέτει και μια ακαταμάχητη αδράνεια! Την ίδια που μνημονεύει κι ο ποιητής όταν αναφέρεται στο περίφημό τους “ἀνέγνως, ἀλλ’ οὐκ ἔγνως· εἰ γὰρ ἔγνως, οὐκ ἂν κατέγνως”… Πρέπει να μην είναι έτσι γιατί αν ήταν έτσι θα ήταν αλλιώς. Αποστομωτικό, φυσικά!

-Virial Άρης Νούλης:Άλλα αντ’ άλλων. Μήπως ο Δίας ίδρυσε και φιλανθρωπική λέσχη στον Όλυμπο και δεν το ξέραμε;;;;

- Παναγιώτης Βύρας Κεντυρίων : Έτσι είναι αυτά, κάπου μπερδεύονται. Σαν ο Σωκράτης με κάποιον Απόστολο, ένα πράγμα… Τόσο μπορούν, ορισμένοι, με μανικόν έρωτα κι αγάπη! Παρερμηνεύοντας, ένα κόσμο.Καθημ.(5.4.20).

-Παναγιώτης Βύρας Άρης Νούλης :Το βαθύτερο νόημα βρίσκεται σε εκείνο το “στρέφε και το άλλο μάγουλο” για να σε χτυπήσουν, όπως αναφέρεις αλλού. Κι ομολογώ: Δεν είχα καταλάβει την αληθινή σου επιθυμία, τόσο καιρό. Γίνεται, φυσικά! Να το εφαρμόσουμε; Θα είμαι αλύπητος(Καθημ.(5.4.20).

-Παναγιώτης Βύρας ΙΩΝ ΦΙΛΙΠΠΟΥ (περί Νούλη)•: Ρωτήστε και τι σημαίνει, στην ελληνική, πάντα (ἐν σοφίᾳ ἐποίησας) όπως, επίσης, ποια η διαφορά του από το πάντοτε (νῦν και ἀεὶ) που λέμε… Διότι τα καταλαβαίνει κάπως αιρετικο-σουρεαλιστικά! Και τα ερμηνεύει κορακίστικα: https://disqus.com/home/dis…, Καθημ. (29.3.20).

-credo quia absurdum Άρης Νούλης:Το ότι αυτό για την ολύμπια τάξη ήταν ύβρις η οποία επέσυρε το μαρτύριο του, μάλλον σου διέφυγε, Επιχειρώντας να συγγράψεις με τις αστείες εμμονές σου τις χαμένες τραγωδίες του Αισχύλου κατέληξες να γίνεις ήρωας μικρής κωμωδίας. Εκτός θέματος και οι αντιγραφές σου. αι βέβαια ο Δίας δεν έγινε “φιλάνθρωπος”, αλλά πιθανώς εγώ σου τα γράφω όλα αυτά από φιλανθρωπία. Ή από σαδισμό για να εκτεθείς περισσότερο; Διάλεξε και πάρε.

Παναγιώτης Βύρας credo quia absurdum (Περι Α.Ν.) :Το κορυφαίο μιας “ιδιότυπης” ανάγνωσης (από την ελληνική γραμματεία) παραμένει η ερμηνεία της επιμεριστικής αντωνυμίας ουδέτερου: Πάντα! Γιατί το φαιδρόν οψώνιον ανακάλυψε πως η ρήση (στον Ηράκλειτο) δεν είναι εκείνο που όλοι καταλαβαίνουν, αλλά πρόκειται για επίρρημα: https://disqus.com/home/dis…

-Παναγιώτης Βύρας Άρης Νούλης :Η απώλεια γεύσης είναι χαρακτηριστικό σε πρώϊμο στάδιο λοίμωξης από κορονοϊό! Και, λογικά, προτιμά χριστιανούς ορθόδοξους, επειδή διακρίνει την ανωτερότητά τους… Ένα καλό τέλος, είθε.

-Παναγιώτης Βύρας Panos Terz (περί Α.Ν.): Με το “παράφρονες” εδώ κυριολεκτώ. Τέτοια μυαλά παραμένουν επικίνδυνα. Δεν επιθυμούσα ποτέ διάλογο μαζί τους. Ο ένας απλώς είναι βλάκας. Ο άλλος επενέβη διότι του κακοφάνηκε με τον ολοκληρωτικό πόλεμο του Γκαίμπελς. Είναι κάποια θεωρητικά συστήματα παραδομένα μόνο σε καταστροφές: https://bigthink.com/cultur

-Παναγιώτης Βύρας Τονυ (περί Α.Ν.)•:Πρόσεξε πώς ικανοποιείται να μνημονεύει καλάμια. Μιλά, προφανώς, από πείρα. Διότι μόνο τέτοια, παρωχημένα μέσα, ξέρει! Κάποιου, σαφώς, αρχαιοελληνικού τρόπου..

-credo quia absurdum Άρης Νούλης: Αυτή είναι η διαφορά και πρέπει να σε βάλει σε σκέψεις, αν βέβαια διαθέτεις αυτή την ικανότητα.

Ώστε για εσένα ο “πλησίον” της εντολής του Ιησού είναι ο “συγκεκριμένος γνωστός” σου (sic). Έτσι αντιλαμβάνεσαι εσύ την χριστιανική αγάπη(!). Ο κος Γιανναράς νομίζω ότι θα συνοφρυωνόταν άν το διάβαζε, και θα σε συμβούλευα μόλις τελειώσουν τα περιοριστικά μέτρα να πας κατευθείαν να συμβουλευθείς τον πνευματικό σου.

Σε ευχαριστώ που μου έφτιαξες την μέρα.

Panos Terz Giovanni Filero (περί Α.Ν.):Πολύ σωστά : “αυτό που νομίζουν ότι είναι”.
Πέραν τούτου μερικοί νομίζουν ότι είναι καλοί χριστιανοί, αλλά στην πραγματικότητα είναι ύπουλα , άτιμα και διεστραμμένα υποκείμενα .Ολο αυτό το γλοιώδες τσούρμο είναι η ενσάρκωση μίας βρωμερής υποκρισίας.Καθημ.(29.3.20)

-credo quia absurdum Άρης Νούλης

Αγαπητέ Άρη, μου έχεις γίνει κατά κάποιον τρόπο συμπαθής διότι παίρνεις φόρα και βάζεις αυτογκόλ. Με κατηγορείς για διαστρέβλωση, αλλά αποδεικνύεται πάντα στο τέλος ότι εσύ κάνεις αυτό για το οποίο με κατηγορείς. Όπως τώρα με τον «Προμηθέα δεσμώτη» του Αισχύλου τον οποίον μάλλον δεν έχεις διαβάσει. Σε πληροφορώ λοιπόν ότι ο Προμηθέας μπροστά στην Ιώ προφητεύει την έκπτωση του Διός. Να σε βοηθήσω λίγο

ΠΡ. ἦ δυσπετῶν ἂν τοὺς ἐμοὺς ἄθλους φέροις,
ὅτῳ θανεῖν μέν ἐστιν οὐ πεπρωμένον.
αὕτη γὰρ ἦν ἂν πημάτων ἀπαλλαγή.
νῦν δ’ οὐδέν ἐστι τέρμα μοι προκείμενον
μόχθων, πρὶν ἂν Ζεὺς ἐκπέσῃ τυραννίδος.
………..
ΙΩ. ποίῳ τρόπῳ σήμηνον, εἰ μή τις βλάβη.

ΠΡ. γαμεῖ γάμον τοιοῦτον ὧ ποτ’ ἀσχαλεῖ.

ΙΩ. θέορτον, ἢ βρότειον; εἰ ῥητόν, φράσον.

ΠΡ.τί δ’ ὅντιν’; οὐ γὰρ ῥητὸν αὐδᾶσθαι τόδε.

ΙΩ. ἦ πρὸς δάμαρτος ἐξανίσταται θρόνων;

ΠΡ. ἣ τέξεταί γε παῖδα φέρτερον πατρός.

(ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ
Πόσο δύσκολα εσύ θα βαστούσες τα δικά μου
μαρτύρια, που πεπρωμένο δεν είν’ να πεθάνω!
γιατί αυτό γλυτωμός απ’ τα βάσανα θα ήτον.
Και τώρα του κακού μου τελειωμός δεν είναι
πριχού ο Δίας απ’ την εξουσία ξεπέση.
………

ΙΩ Και με ποιο τρόπος
φανέρωσ’ το, αν δεν σου φέρνη βλάβη.

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ Θα κάμη τέτοιο γάμο, που μια μέρα θα τον θλίψη.

ΙΩ Με θεά ή γυναίκα; πες μου αν να ειπωθή μπορεί τούτο.

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ Τι με ρωτάς; Δεν μπορεί να ειπωθούνε τα τέτοια.

ΙΩ Και θα τον πετάξη η ομοκρέββατη από τον θρόνο;

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ Γιατί γιό δυνατότερο του πατέρα θα γεννήση.)

[Όπως βλέπεις δεν υπάρχουν conditionals (if....else). σαν κι αυτά που έγραψες, ότι δηλ. θα την γλιτώσει αν γίνει "φιλάνθρωπος"' (sic) - ειλικρινά με έκανες να γελάσω.]

Θυμηδία μου προκάλεσε και η τοπική (και ολίγον φαρισαϊκή) ερμηνεία σου στον στίχο 12,31 του κατά Μάρκον «ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου ὡς σεαυτόν». Δηλαδή στα πόσα μέτρα πρέπει να είναι ο συνάνθρωπός σου για να έχει ισχύ η εντολή; Ή μήπως υπάρχει κάποιος νόμος αντίστοιχος της εξασθένισης του ηλεκτρομαγνητικού ή του βαρυτικού πεδίου που ισχύει και για το «αγαπητικό πεδίο» εκάστου καλού χριστιανού;

Όσον αφορά στον Αριστοτέλη, μη κουράζεσαι άδικα. Κατ’ αρχήν διάβασέ τον καλύτερα, θεωρεί ότι η φιλία έχει πολλά είδη και διαβαθμίσεις και, επίσης, μάλλον δεν μπορείς να καταλάβεις ότι μέσα σε μία πόλη όλοι μπορεί να συνδέονται με φιλικούς δεσμούς, χωρίς όμως ο καθένας να είναι φίλος με όλους τους άλλους. Όσο για τις αληθινές φιλίες: «σπανίας δ’ εἰκὸς τὰς τοιαύτας εἶναι· ὀλίγοι γὰρ οἱ τοιοῦτοι. ἔτι δὲ προσδεῖται χρόνου καὶ συνηθείας»

Και αυτά βέβαια λέει ο Αριστοτέλης. Αλλά ο αποκαλούμενος Χρυσόστομος, στου οποίου τα κηρύγματα εσύ οφείλεις να πείθεσαι, συνέθεσε λιβέλους κατά του Αριστοτέλη και του Πλάτωνα όπως σου παρέθεσα σε προηγούμενο σχόλιο. Προτιμώ να μη σου παραθέσω και κάποια άλλα ακατονόμαστα που εκτόξευσε κατά του Αριστοτέλη διότι φοβούμαι ότι μπορεί να επισύρουν την λογοκρισία του σχολίου , Καθ.(29.3.20)

 

 

 

 

 

-Panos Terz προς Ματθαίος (περί Α.Ν.): Αυτός θα πάρει τα πρωτεία (στα Νομπέλ), γιατί έχει την DNA της κακίας, της υπουλότητας, της προστυχιάς και πρωτίστως της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ sui generis.Καθημ.(22.3.20)

-kierkegaard Άρης Νούλης: Σταματα να μαγαριζεις οτι ωραιοτερο εχει να αναδειξει αυτο το πετρινο ακρωτηρι. Ασχολησου – να σωσεις τη ψυχη σου – απ τον 3ο αι. μ.χ. και μετα, οταν αρχισε η λεηλασια κι ο ολεθρος, η καταστροφη κι η κονιορτος των θρυμματισμενων μαρμαρων, η κατεδαφιση περιλαμπρων ναων και γλυπτων, η απαγορευση των αρχαιων ονοματων και η υποχρεωτικη ονοματοδοσια χριστιανων τσαρλατανων στα νεογεννητα, η απαγορευση τελετων, εορτων, θυσιων και ομιλιων, ο εξανδραποδισμος πολεων και εθνικων. Σταματα να μαγαριζεις…σιχαθηκα τον Ηρακλειτο με σενα. Αμαν πια !!!!
Εχω απεριοριστο σεβασμο σ αυτο που πιστευεις, αλλα κρατα το για σενα. Αν φοβασαι το θανατο προσευχησου. Δεν με αφορα !!! Δεν ειναι της κοινωνιας το προβλημα σου !!! Δεν θελω να σωθω !!! Καθημ. (22.3.20)

-kierkegaard Άρης Νούλης : Οπως θα καταλαβες Βασιλη, πηρες μια fast track ψυχαναλυση απ τον Αρη, οχι τιποτε αλλο δηλαδη, αλλα, να…πως το λενε ρε παιδι μου ???…να σε φερει παλι στον ισιο δρομο, γιατι εκτροχιαστηκες.
Δεν φταις εσυ, αλλα να …η δουλεια σου…δεν σ αφηνει να εντρυφησεις σε αγιογδυτες..Καθ.(29.3.20).

-credo quia absurdum Άρης Νούλης : Αγαπητέ και ακάματε ζηλωτή Άρη, το υστερόγραφό σας μου θυμίζει την τυπική απάντηση κάποιων κομμουνιστών όταν τους ζητούν να καταδικάσουν τα έργα του Στάλιν. “Την εποχή εκείνη η πάλη του προλεταριάτου με την αντιδραστική αστική τάξη και του νεοϊδρυθέντος σοβιετικού καθεστώτος με τις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις ήταν σε ιδιαίτερα οξυμένη φάση”. Επομένως ο Στάλιν, κατ αυτούς είναι δικαιολογημένος για όσα έπραξε. Αυτοί βέβαια είναι πιστοίί μιας θρησκείας που επαγγέλλεται την εγκόσμια σωτηρία, εσείς πιστός μιάς θρησκείας που επαγγέλλεται την υπερκόσμια σωτηρία. Kαθημ. (22.3.20)

-Panos Terz  : Αρης Νούλης : Εχει σε όλη τη ζωή του σύμφωνα με το αρχαίο ρητό “Γηράσκω αεί διδασκόμενος” σπουδάσει επιτυχέστατα (όλα με άριστα) πολλές ανώτερες επιστήμες ( π.χ. Θεολογία, Ιστορία, Λογοτεχνία, Γλωσσολογία, Πατερολογία, Υποκρισιολογία, Γλοιωδολογία , Ατιμολογία, Φαρισαιολογία, Χυδαιολογία, Χαϊβανολογία, Επουρανολογία, Ιησουλογία , Παναγιολογία, Αγιολογία, Αερολογία κλπ.) σε πολυάριθμα πανεπιστήμια ανά τον κόσμο (π.χ. Οξφόρδη, Σορβόνη, Στάνφορδ, Λομονόζοφ, εις Παρισίους, εις Βερολίνας, εις Ρώμας, εις Μαδρίτας, εις Πεκίνας, εις Τεχεράνας κλπ. κλπ. ) εις τουλάχιστον δέκα ξένας γλώσσας ( Γαλλικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ρωσικά, Κινέζικα, Αραβικά, Περσικά, Φιννλανδικά, Σουηδικά και Κορσικά , ίσως και Σουαχέλι).
Αυτό το διανοητικό τέρας είναι όντως αξιέπαινο , αξιοθαύμαστο και το ιδανικό εληναράδικο και ορθοδοξάρικο πρότυπο υπό το νόημα του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού.

Οποία διάνοια, οποίος πολιτισμός, οποία παιδεία, οποία ευγένεια !
Ετσι είναι αυτονόητο, ότι όλοι οι “ριψάσπιδες”, οι “αποτυχημένοι” οι “αμόρφωτοι”, οι “τιποτένιοι”, οι “επάρατοι”και πρωτίστως ο σχεδόν 90ντάρης συσχολιαστής κ. Χαραμής τον φθονούν. Μεγάλη υπόθεση. Προσθήκη : Σπούδασε και σε άλλους κλάδους όπως π.χ. Κοπρολογία, Μισαλλοδοξία, Τριαδολογία, Δυσφημολογία, Φρεατολογία, Πατριδολογία κλπ. Καθημερινή (9.10.16)

-Panos Terz προς Άρης Νούλης: Οποίον πνευματικόν τέρας. Οποία παιδεία, οποίες σπουδές στην Οξφόρδη, στην Σορβόννη, στο Χάρβαρντ, στο Λομονόζοφ, κάτοχος πτυχίων της ΥΠΟΚΡΙΣΙΟΛΟΓΙΑΣ (σε επίπεδο δοκτοράτου),της Συκοφάντησιολογίας (εδώ σε επίπεδο υφηγεσίας), της Θεατρολογίας, της Φρεατολογίας, της Κοπρολογίας, της Μπουρδολογίας, της Κακολογίας , της Φθονολογίας, της Ψευδολογίας, της Γλοιωδολογίας και άλλων επιστημών μεγάλης ολκής.

-Panos Terz : Η δηλητηριώδης και διεστραμμένη οχιά άρχισε πάλι να “δαγκώνει”. Ο τσαρλατάνος και αρλεκίνος της σελίδας που δεν έχει σπουδάσει ούτε Φιλοσοφία, ούτε Φιλολογία, ούτε Θεολογία, ούτε Λογοτεχνία, ούτε Ιστορία, ούτε Γλωσσολογία, ούτε Αρχαιολογία και βάλε (ήταν μεγαλέμπορας ξυλείας) παριστάνει τον μορφωμένο και πάνσοφο στηριζόμενος πάντα σε αποφθέγμαστα ή σε μεμονομένες απόψεις Φιλόσοφων αλλά  δεν είναι σε θέση να καταλάβει, γιατί του λείπουν παντελώς η φιλοσοφική εκπαίδευση,η γνώση και πρωτίστως η ΜΕΘΟΔΟΣ. Οπως έχω ήδη ανακοινώσει, θα αναρτήσω και την εθνοψυχολογική και κοινωνιολογική ΜΕΛΕΤΗ με τον τίτλο ΝΟΥΛΙΣΜΟΣ σκοπεύωντας να αναβιβασθεί  σε έννοια της Κοινωνιιολογίας.

-Panos Terz προς Άρης Νούλης : Ενα ανθρωπόμορφο τέρας σαν εσένα έχει αντί καρδιάς ένα βρώμικο βόθρο.

-Ματθαίος προς  Αρής Νούλης:•Τώρα όμως εξήγησέ μου γιατί όταν γράφεις για τα “Θρησκευτικά” δεν γράφεις λογικά όπως κάνεις στο παρόν σχόλιο αν και το κάνεις οριγισμένα; Τι σε κυριαρχεί και σ’εξουσιάζει και λές αρλούμπες όταν πρόκειται για τα “Θρησκευτικά” όταν μπορείς να πείς και κάτι σωστό όπως τώρα; Ποιές είναι οι αμαρτίες σου και πόσο μεγάλες είναι ώστε να προσπαθείς να εξαγνισθείς δημοσίως και χάνεσαι παραπαίοντας μεσα στις εμμονικές θρησκόληπτες λοβιτούρες σου; Και κάτι άλλο Άρη…τελικά οι αρχαίοι ημών (χαχαχά σιγά να μην ήταν “ημών” μετά από τόσα cross-breeding) τα είπαν όντως όλα. Το λυπηρό όμως είναι ότι εσύ, ενώ εξυμνείς την “Ελληνίδα Γραμματεία”, ακολουθείς τον κατάπτυστο και μαμόθρευτο Αυγουστίνο, του “Πίστευε και μη ερεύνα”! Μα την Αγία Πουλχερία δεν σε καταλαβαίνω… Σιχαίνομαι τον Αυγουστίνο, αλλά για να ξέρεις, συμπαθώ πολύ τον Όσιο Πατάπιο, προστάτη Άγιο που θεραπεύει την υδρωπικία. Άτιμο πράγμα η υδρωπικία. Εύχομαι να μην σου τύχει, αλλά αν το παρακάνεις με τους Θησκευτικούς αφορισμούς, θα κάνω τάμα στον Όσιο για να σου τύχει. Μου αρέσει ιδιαίτερα το Μοναστήρι με τ’ονομά του στα Γεράνεια πάνω από το Λουτράκι. Έχει εξαιρετική θέα στον Κορινθιακό και τον Σαρωνικό και έχει το καλύτερο μέλι. Καλύτερο και από του Υμητού…Καθημερινή (17.6.18)

-Ματθαίος (περίΑ. Νούλη) :Αυτόν, εσένα, τον υποκρίταρο ΔΙΔΑΧΕΣ και τους άλλους υποκριτάς συνοδοιπόρους σας, σας έχω γράψει στο… τεφτέρι μου! Όσο περισσότερο σχολιάζετε και αραδιάζετε τις θρησκόληπτες μπαρούφες σας, τόσο περισσότερο εκτίθεσθε… και τόσο περισσότερο χαίρομαι εγώ. Για μένα είναι βούτυρο στο ψωμί μου. Εσείς εκτίθεσθε για τα υποκριτικά όντα που είστε… Θα έγραφα “ζώα” αντί γιά “όντα”, αλλά αγαπώ και δεν θέλω να προσβάλλω τα ζώα! Αυτά είνα Θείον Δώρο! Εσείς είστε οι Βιβλικές ακρίδες! …και μην ξεχνάς τι έκανε στον Ναό ο Ναζωραίος στους Υποκριτάς, Φαρισαίους και τοκογλύφους… Τους εκδίωξε μαστιγώνοτντας τους… Εγώ λοιπόν σας μαστιγώνω λεκτικώς! (…μόνο ένεκα του ιντερνετικού τοίχου!), Καθημερινή (26.4.18)

-Ματθαίος  προς Άρης Νούλης :Άρη, Άρη, Άρη… δεν μπορώ να λασκάρω λίγο και τσούπ πετάς την κοτσάνα σου! Δεν μου λές βρε Άρη ή Ελληνίδα φασολάδα έχει και διαβατήριο μιάς και είναι “Ελληνίδα”; Και τώρα στο πιό σημαντικό. Εσύ που τσιλιμπούρδησες στην ζωή σου (όπως μας είπες παλαιότερα) ΔΕΝ έγινες Πατριάρχης, αν και όπως φαίνεται πολύ θα το ήθελες (τώρα! …αφού τσιλημπούρδησες και εγεύθεις τον αμρτωλό καρπό! – έτσι το κάνω κι εγώ!). Εν αντιθέσει, ο Γεννάδιος ο οποίος δεν “τσιλιμπούρδησε” έγινε… και τώρα υπάρχεις εσύ (που τσιλημπούρδησες) να τον θαυμάζεις! Αυτό πρέπει να σου λέει κάτι. Και μετά γίνεσαι και φτηνός…! επειδή ξεχνάς ότι και ο αξεπέραστος εθνικός μας ποιητής Σολωμός, κι αυτός “Νιόνιος” ήταν… κι ας μην ήταν Πατριάρχης! Πρέπει να πάρεις μερικά μαθήματα ειρωνείας αν είναι να εξακολουθήσεις να “πετάς” εξυπνάδες! Όσο για το αν ο Πατριάρχης ήταν αμόρφωτος, δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για τον συγκεκριμένο, αλλά σαν Πατριάρχης ούτε αυτόν θα συνέφερε να απαλλάξει τον Γαλιλαίο γιατί θα του χάλαγε την κομπίνα με τον Παντοδύναμο και όπως και αν το εξετάσεις, αυτό θα ήταν δείγμα αμορφωσιάς. Αλλά όπως είπε ο Γαλιλαίος “Eppur Si Muove”… Αντιθέτως μ’εσένα Άρη που έχεις καθηλωθεί “αμετακίνητος και δύσκαμπτος” στις θεωρίες Βουντού! … μεγάλη “Γάτα” ο Γαλιλαίο

Άρη και να ήθελα δεν θα μπορούσα να σε σιγοντάρω.
Το μόνο που θα μπορούσα να κάνω, είναι να σταθώ έμπροσθεν του μελλοντικού ανδριάντος σου και δακρυσμένος, ταπεινά ν’αναφωνήσω…
Πώς μας θωρείς ακίνητος;… Πού τρέχει ο λογισμός σου,
τα φτερωτά σου τα όνειρα;… Γιατί στο μέτωπό σου
να μη φυτρώνουν, γέροντα, τόσες χρυσές αχτίδες,
όσες μας δίδ’ η όψη σου παρηγοριές κι ελπίδες;…
Γιατί στα ουράνια χείλη σου να μη γλυκοχαράζει,
πατέρα, ένα χαμόγελο;… Γιατί να μη σπαράζει
μέσα στα στήθη σου η καρδιά, και πώς στο βλέφαρό σου ύτ’ ένα δάκρυ επρόβαλε, ούτ’ έλαμψε το φως σου;…Καθημ. (15.2.18)

-Ματθαίος προς Άρης Νούλης..

.Όλα είναι ένα ψέμα

μια ανάσα μια πνοή
σαν λουλούδι κάποιο χέρι
θα μας κόψει μιαν αυγή

Εκεί που πάω δεν περνά
το δάκρυ και ο πόνος
τα βάσανα και οι καημοί
εδώ θα μείνουν στη ζωή
κι εγώ θα φύγω μόνος

Δυο πόρτες έχει η ζωή
άνοιξα μια και μπήκα
σεργιάνισα ένα πρωινό
κι ώσπου να `ρθει το δειλινό
από την άλλη βγήκα

-Ματθαίος προς Άρης Νούλης: Εντάξει Άρη, συμφωνώ για πρώτη φορά μαζί σου για…”τον τόπο τον παντοτινό όπου θα κατοικήσω”… αρκεί να μην έχει νοίκι, αγγαρίες, “πρέπει τούτο και πρέπει κείνο”, εκκλησιασμούς, λιβάνια, μαυροφορεμένους ή χρυσοκεντημένους ρασοφόρους, λειτουργίες, κακόφωνους και παράφωνους ψάλτες, σταυροκοπούμενες μαυφορεμένες κυράτσες, ταλιμπάν και Κοράνια και Ευαγγέλια, εκτός από τον Εκκλησιατή της Παλαιάς Δ. και φυσικά το δικό μου Ευαγγέλιο…Τα ξέρεις τα αγαπημένα μου εδάφια να μην τα επαναλαμβάνω… Ουαί Ουαί κλπ… Εσύ που τα έχεις καλά με τον ΔΙΔΑΧΕΣ, τον Ξένος που τα πάει καλά με τον Μεσογαίας και τα άλλα ευσεβή παιδιά της “Κ” και που φαίνεται να έχεις γνωριμίες με το υπερπέραν γινεται να ζητήσεις εί δυνατόν να μας ξεβράσουν κάπου με παραλία, ψιλή άσπρη άμμο, μερικά Palm Trees με καρύδες, μερικά μπανανόδενδρα, Ανανάδες για piña coladas για να κάνουμε Λουάου… κλπ καταλαβαίνεις που το πάω… Πάντως για την “ανάβαση” ή “κατάβασή” μας έχω ήδη διαλέξει την μουσική υπόκρουση… όντως Θεϊκή! Μας βλέπω να αιωρούμεθα μέσα στο απέραντο μαύρο σκοτάδι αψηφώντας την βαρύτητα και τα δεσμά σαν κι εκείνον τον αστροναύτη που χαθηκε στο διάστημα στο “Space Odyssey 2001″ Για την εκδρομή μας αυτή έχω διαλέξει και την μουσική υπόκρουση και σου την αφιερώνω…(*)
Ο εν Θανάτω Αδελφός σου Ματθαίος ο Γαλιλαίος, Καθημερινή (13.5.18)

-Ματθαίος o Γαλιλαίος  προς Άρης Νούλης : Ευνότητο να μην καταλάβαινες τι σχέση έχουν όλα αυτά με την υποκρισία και των δυό σας.
Αν το καταλαβαίνατε και οι δυό σας … ΔΕΝ θα τα γράφατε.!
Όσο για το “σκανδάλισμα” σου δεν χρειάζεσαι εμένα.
Έχεις ήδη σκανδαλισθεί και τώρα κάνεις τον μετανοημένο μπάς και αποφύγεις το πύρ το εξώτερον… αλλά αυτό υπάρχει μόνο στην φαντασία σου την οποίαν παραμόρφωσαν αυτοί που σε γαλούχησαν.
Ηρέμησε όμως γιατί οι Λαιστρυγόνες και οι Κύκλωπες υπάρχουν μόνο στο μυαλό σου… και έτσι σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ’ ακουσθεί ο αόρατος θίασος να σε καλεί ν’απολογηθείς… να ξέρεις ότι κάποιος σου κάνει “πλάκα”. Η τύχη σου ενέδωσε ήδη προ πολλού (από την γέννα σου και με “το καλήμέρα” που λένε…) και τα έργα σου αν απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου αν βγήκαν όλα πλάνες, τώρα μη ανωφέλετα θρηνήσεις.
Ξέρω ότι δεν είσαι ούτε έτοιμος αλλά ούτε θαρραλέος. Τα λόγια σου σε προδίδουν. Το παπόρι έφυγε και δεν σε παίρνει πιά. Το επόμενο που θα σε πάρει δεν θάχει επιστροφή.Και τώρα μάταια γελιέσαι λέγοντας πως ήταν ένα όνειρο, πως σ’εξαπάτησε ο Ακατανόμαστος. Δεν απατήθηκεν ούτε η ακοή σου ούτε οι οφθαλμόι σου. Ήσουν εν εγρηγόρσει ανά πάσα στιγμή.
Και τώρα σαν ανέτοιμος απο καιρό, σα δειλός, σαν που ταιριάζει σε που πήρες λάθος δρόμο, πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο, κι άκουσε με θλίψη ως τελευταία τιμωρία τους ήχους, τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου, κι αποχαιρέτα την, την Ζωή που απόλαυσες και τώρα χάνεις…
Να στο λέω και μουσικά… για να ξέρεις τι έχασες, αν και μεταξύ δύο κατεργαραίων δεν έχασες τίποτα και τώρα μπλοφάρεις με ψευτομετάνοιες μπάς και πείσεις τον Ύψιστο… τρομάρα να σούρθει…! Ουαί Ουαί υμίν Φαρισαίε υποκριτή…!Σε ασπάζομαι ενθέρμως και ειλικρινώς επι τη επετείω των ημερών… και σου αφιερώνω το: Το κατά Janis Ευαγγέλιον:
και μην ξεχνάς ότι : Omnes vulnerant, ultima necat».Καθημ. (20.12.17)

-ΗΗ Άρης Νούλης : Εννοούσα όλες τις παραπομπές κλπ π.χ. τώρα ο Αϊνστάϊν, Χθές ο Πλάτων, οι “Πατέρες” της Εκκλησίας κλπ κλπ…
Πές κάτι δικό σου, κάτι πρωτότυπο. Αν κάποιος θέλει να ξέρει τι είπε ο Απόστολος Παύλος πάει και διαβάζει αυτά που (λένε) ότι έγραψε/είπε… δεν περιμένει να τ’ακούσει από δεύτερο χέρι και το χειρότερο ερμηνευμένα κατα το δοκούν και κατα το ίδιον συμφέρον. Τι δεν κατάλαβες από αυτό που σ’ερώτησα;
Και αν δεν κατάλαβες την απλή ερώτηση αυτή, τι θα μπορούσες να καταλάβεις από τα πολύπλοκα όλων αυτών που μηνμονεύεις; Δεν αρκεί να σημειώνεις τα βιβλία σου στην βιβλιοθήκη σου.
Είναι σαν να μελετάς τι απόχρωση θα σου δώσει η μίξη των χρωμάτων αλλά δεν ζωγραφίζεις ποτέ, ενώ σαφώς στην περίπτωσή σου μετά από τόση μελέτη εμφανώς έχεις κάτι να πείς αλλά προτιμάς να το λένε οι άλλοι για σένα. Κρίμα.
Έχω ένα φίλο που ξέρει τα πάντα από φωτογραφία, την μελετά 50 χρόνια, ξέρει όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες, και σε τρελαίνει στην διδασκαλία και την θεωρία, και πρέπει να κάνεις τούτο κι εκείνο, και πρέπει να χρησιμοποιήσεις αυτό το φιλμ γι’αυτόν τον σκοπό και όχι το άλλο, και ο Ansel Adams χρησιμοποιούσε μηχανή με μεγάλο αρνητικό κ.ο.κ, αλλά στα πενήντα τόσα χρόνια που με ζαλίζει είναι αμφίβολο αν έχει τραβήξει πάνω από είκοσι φωτογραφιές και καμία δεν βλέπετε. Ε! Αυτός ο άνθρωπος ΔΕΝ δικαιούται να εκφέρει γνώμη επί της φωτογραφίας…!!
Το ίδιο κι εσύ. Μας λές τι λένε οι άλλοι. Πές μας το με δικά σου λόγια. Διαφορετικά γίνεσαι άκρως επαναληπτικός, κουραστικός, αυτά που λές χωρίς σημασία και τελικά δεν προσθέτεις καμία αξία στην συζήτηση.
Όσο για εμάς, αν θέλουμε να μάθουμε τι είπε εκείνος και ο άλλος πάμε κατ’ευθείαν στο πρωτότυπο.» Καθ. (20.12.17)

-Ματθαίος προς Άρης Νούλης : Εσύ πάντως Άρη. είσαι αποδεδειγμένο “τσιράκι” του “Μεγάλου”… εσύ ξέρεις τίνος ¨Μεγάλου”! Αχ! πόσο θ’αθελα να υπάρχει ο Παράδεισος και εγώ να μην ήμουν αμαρτωλός και να με είχε προσλάβει ο Αγ.Πέτρος σαν θυρωρό του και να σε βλέπω να σπρώχνεις τους άλλους για να μπείς πρώτος στο Παράδεισο και τελικά να “τρώς πόρτα” και αυτός που θα σου “έριχνε την πόρτα” να ήμουν εγώ με τον αντίχειρα στην μύτη μου, την παλάμη ανοικτή όπως κάνουν τα παιδάκια και να σου κάνω “…νιάνια νανιάνια…”Καθημ.(18.1.18)
-Δημήτριος ο Επικούρειος προς Άρης Νούλης :Κύριε Νούλη τόσο πολύ σας ενοχλεί η “παρουσία” μου; Όχι δεν θα κρυφτώ εγώ, εσείς αν θέλετε να κρυφτείτε, εσείς αντιπροσωπεύεται τον σκοταδισμό και την δεισιδαιμονία.
΄Οσο για την “μέγιστη συμβουλή”, δεν καταλαβαίνω την εμμονή σας γιατί θα πρέπει να την ακολουθήσω; Δεν έχω δηλώσει μέλος κάποιας σέκτας; Το ότι μου αρέσει η φιλοσοφία του Επίκουρου, διαφέρει από το να είμαι ψυχάκιας και να ακολουθώ κατά γράμμα αυτά που έχει πει.
Εσείς μπορεί να ακολουθείτε τυφλά αυτά που σας υπαγορεύει το θρήσκευμα σας, εγώ δεν ακολουθώ καμμία γραμμή. Κάνω αυτά που μου αρέσουν, αρκεί να μην ενοχλώ τους γύρω μου. Είναι πολύ απλό.
Δηλαδή εάν έγραφα Δημήτρης ο Αστροναύτης, θα ήμουν αστροναύτης; Τί εμμονές έχετε πια;
Να σημειώσω ότι δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι λέει ο Καβάσιλας. Όπως δεν ενδιαφέρεστε εσείς για την πραγματικότητα και την επιστήμη. Έχω βαρεθεί τις επιθέσεις σας, όπως και τις αναφορές σας σε παλιά συγγράματα για να “πουλήσετε πνεύμα”.Κσαθημ.(18.1.18)
-Ματθαίος προς Άρης Νούλης
Άρη, εσύ δεν κάνεις διάλογο. Έχεις
αποστηθίσει τα λόγια άλλων και τα επαναλαμβάνεις νομίζοντας ότι έτσι είσαι τόσο έξυπνος και εμπνευσμένος όπως αυτοί. Χρησιμοποιείς διαρκώς τυφλοσούρτες
ελπίζοντας να σε βγάλουν από την πνευματική σου ένδοια και να καλύψουν το
απύθμενο κενό που ευρίσκεται μεταξύ των αυτιών σου. Τις καρφίστες τις έχεις στα
χέρια σου και με κάθε κίνηση που κάνεις, κάθε απόφθεγμα που αναμασάς, τρυπούν
εσένα αφήνοντας όλο τον “αέρα” που είναι συσσωρευμένος μέσα σου να
διαφύγει στην γύρω ατμόσφαιρα μολύνοντάς την με κάκοσμες αναθυμιάσεις της
πένητος ψυχής σου… που δεν έχει ελπίδα σωτηρίας. Άρη, ο Παράδεισος δεν σε
περιμένει. Σε περιμένει η Κόλασις αλλά όχι ανυπόμονα γιατί θα την βρωμίσεις κι
αυτήν με την μπόχα της σάπιας ψευτοηθικής σου…! Καθημ. (18.1.18)
-Ματθαίος προς Άρης Νούλης : Είσαι αδιάθετος Άρη; Ούτε μία αναφορά στον Αριστοτέλη, Θουκυδίδη, Σωκράτη, τους Αποστόλους, την Βίβλο, την “Ελληνίδα Γραμματεία” ; Τίποτις; Έφαγες κάτι χαλασμένο και σε πείραξε ;
-Ματθαίος o Γαλιλαίος προς Άρης Νούλης : Εσύ και ο ΔΙΔΑΧΕΣ λοιπόν, σαν γνήσιοι Φαρισαίοι, πρέπει ν’αρχίσετε ν’ανησυχείτε. Ήγκικεν γάρ η ώρα…! Καθ. (20.12.17)
-Ματθαίος o Γαλιλαίος προς Άρης Νούλης : «Και δεν τα λέτε απλώς. Καθημερινά “αναρτάτε” τις “Θέσεις” σας σαν άλλοι Martin Luther. Κάνετε κύρηγμα, “κεκαλυμένο” κύρηγμα. Το λένε και κατήχηση και ενίοτε πλύση εγκεφάλου όταν γίνεται μετά βιας, και το οποίο Κύρηγμα που κάνετε, αν επρόκειτο περί Πολιτικής θα ελέγετο “Προπαγάνδα”, και μάλιστα “ασύστολη”, όπως κάνουν τα διάφορα κομμουνιστο συρανελικά τρόλ εδώ.
Ακόμα και ο Σωκράτης δεν τους έλεγε ποιό είναι το σωστό και ποιό το λάθος. Έκανε συζήτηση όχι κατήχηση, γι’αυτό και λεγονται ΔΙΑΛΟΓΟΙ. Ο Σωκράτης βέβαια είχε ταλεντο και δεν είχε “πρόγραμμα”… και το απέδειξε επιλέγοντας ό ίδιος τον θάνατό του. Αν εσείς οι δυό θέλετε να μας πείσετε…. κάντε το ίδιο… Αλλιώς…» , Καθ. (20.12.17)

-Ματθαίος o Γαλιλαίος προς Άρης Νούλης : Ευνότητο να μην καταλάβαινες τι σχέση έχουν όλα αυτά με την υποκρισία και των δυό σας.
Αν το καταλαβαίνατε και οι δυό σας … ΔΕΝ θα τα γράφατε.!
Όσο για το “σκανδάλισμα” σου δεν χρειάζεσαι εμένα.
Έχεις ήδη σκανδαλισθεί και τώρα κάνεις τον μετανοημένο μπάς και αποφύγεις το πύρ το εξώτερον… αλλά αυτό υπάρχει μόνο στην φαντασία σου την οποίαν παραμόρφωσαν αυτοί που σε γαλούχησαν.
Ηρέμησε όμως γιατί οι Λαιστρυγόνες και οι Κύκλωπες υπάρχουν μόνο στο μυαλό σου… και έτσι σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ’ ακουσθεί ο αόρατος θίασος να σε καλεί ν’απολογηθείς… να ξέρεις ότι κάποιος σου κάνει “πλάκα”. Η τύχη σου ενέδωσε ήδη προ πολλού (από την γέννα σου και με “το καλήμέρα” που λένε…) και τα έργα σου αν απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου αν βγήκαν όλα πλάνες, τώρα μη ανωφέλετα θρηνήσεις.
Ξέρω ότι δεν είσαι ούτε έτοιμος αλλά ούτε θαρραλέος. Τα λόγια σου σε προδίδουν. Το παπόρι έφυγε και δεν σε παίρνει πιά. Το επόμενο που θα σε πάρει δεν θάχει επιστροφή.Και τώρα μάταια γελιέσαι λέγοντας πως ήταν ένα όνειρο, πως σ’εξαπάτησε ο Ακατανόμαστος. Δεν απατήθηκεν ούτε η ακοή σου ούτε οι οφθαλμόι σου. Ήσουν εν εγρηγόρσει ανά πάσα στιγμή.
Και τώρα σαν ανέτοιμος απο καιρό, σα δειλός, σαν που ταιριάζει σε που πήρες λάθος δρόμο, πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο, κι άκουσε με θλίψη ως τελευταία τιμωρία τους ήχους, τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου, κι αποχαιρέτα την, την Ζωή που απόλαυσες και τώρα χάνεις…
Να στο λέω και μουσικά… για να ξέρεις τι έχασες, αν και μεταξύ δύο κατεργαραίων δεν έχασες τίποτα και τώρα μπλοφάρεις με ψευτομετάνοιες μπάς και πείσεις τον Ύψιστο… τρομάρα να σούρθει…! Ουαί Ουαί υμίν Φαρισαίε υποκριτή…!Σε ασπάζομαι ενθέρμως και ειλικρινώς επι τη επετείω των ημερών… και σου αφιερώνω το: Το κατά Janis Ευαγγέλιον:
και μην ξεχνάς ότι : Omnes vulnerant, ultima necat».Καθημ. (20.12.17)
-ΗΗ προς Άρης Νούλης : Εννοούσα όλες τις παραπομπές κλπ π.χ. τώρα ο Αϊνστάϊν, Χθές ο Πλάτων, οι “Πατέρες” της Εκκλησίας κλπ κλπ…
Πές κάτι δικό σου, κάτι πρωτότυπο. Αν κάποιος θέλει να ξέρει τι είπε ο Απόστολος Παύλος πάει και διαβάζει αυτά που (λένε) ότι έγραψε/είπε… δεν περιμένει να τ’ακούσει από δεύτερο χέρι και το χειρότερο ερμηνευμένα κατα το δοκούν και κατα το ίδιον συμφέρον. Τι δεν κατάλαβες από αυτό που σ’ερώτησα;
Και αν δεν κατάλαβες την απλή ερώτηση αυτή, τι θα μπορούσες να καταλάβεις από τα πολύπλοκα όλων αυτών που μηνμονεύεις; Δεν αρκεί να σημειώνεις τα βιβλία σου στην βιβλιοθήκη σου.
Είναι σαν να μελετάς τι απόχρωση θα σου δώσει η μίξη των χρωμάτων αλλά δεν ζωγραφίζεις ποτέ, ενώ σαφώς στην περίπτωσή σου μετά από τόση μελέτη εμφανώς έχεις κάτι να πείς αλλά προτιμάς να το λένε οι άλλοι για σένα. Κρίμα.
Έχω ένα φίλο που ξέρει τα πάντα από φωτογραφία, την μελετά 50 χρόνια, ξέρει όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες, και σε τρελαίνει στην διδασκαλία και την θεωρία, και πρέπει να κάνεις τούτο κι εκείνο, και πρέπει να χρησιμοποιήσεις αυτό το φιλμ γι’αυτόν τον σκοπό και όχι το άλλο, και ο Ansel Adams χρησιμοποιούσε μηχανή με μεγάλο αρνητικό κ.ο.κ, αλλά στα πενήντα τόσα χρόνια που με ζαλίζει είναι αμφίβολο αν έχει τραβήξει πάνω από είκοσι φωτογραφιές και καμία δεν βλέπετε. Ε! Αυτός ο άνθρωπος ΔΕΝ δικαιούται να εκφέρει γνώμη επί της φωτογραφίας…!!
Το ίδιο κι εσύ. Μας λές τι λένε οι άλλοι. Πές μας το με δικά σου λόγια. Διαφορετικά γίνεσαι άκρως επαναληπτικός, κουραστικός, αυτά που λές χωρίς σημασία και τελικά δεν προσθέτεις καμία αξία στην συζήτηση.
Όσο για εμάς, αν θέλουμε να μάθουμε τι είπε εκείνος και ο άλλος πάμε κατ’ευθείαν στο πρωτότυπο.» Καθ. (20.12.17)
-Παναγιώτης Βύρας προς Μαρία Α. : «Προτού καβαλήσει το καλάμι έδινε την ελεημοσύνη του σε ζητιάνες. Αφού ξεπέζεψε, σε μετάνοια τώρα, θα ελεήσει τα εκτρώματα φύσης! Άλλαξε μόνο δέρμα, το φίδι. Ταλαίπωρο ψοφήμι ζωής. Ένα σακατεμένο, ανθρώπινο ναυάγιο που πνίγεται σε βρωμόνερα…»Καθημ.(20.12.17)

-Λουκάς προς Άρης Νούλης : ..αλλά για τ’όνομα του Θεού σας, σταματήστε να μας ζαλίζετε γιατί θα βάλω μέσον με τον Μεγαλοδύναμο, που ως γνωστόν είναι Ελληναράς και καταλαβαίνει από ρουσφέτια, και θα σας καταδικάσει αναφανδόν στο πύρ το εξώτερον…
…εσάς και τα κομμούνια και τους φασίστες και τους ναζί και όλο το κακό συναπάτνημα. Πάρτε μαζί σας και την Ζωή και την κατίνα της “Κ” αν έχετε την Χριστιανική καλοσύνη…!
Ήτοι πηγαίνετε να παίξετε με τα κουβαδάκια σας ΑΛΛΟΥ..!!
Εδώ μας τάπαν κι άλλοι… ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ…!Καθημ. (13.12.17

-Μάρκος προς Άρης Νούλης : κ.Νούλη θα συμφωνήσετε όμως ότι ο Αχώρητος Θεός σας, του οποίου το Πνεύμα πνει παντού και είναι πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, είναι ακριβώς Αυτός που καταδίκασε εξ’αρχής τον “άνθρωπο”, χριστιανούλη ή μη, να είναι εγκλωβισμένος στις χοϊκές διαστάσεις…
Κατά την γνώμη μου… μεγάλος σαδιστής ο Θεός σας… και μην ξεχνάτε ότι την γνώμη μου, με εξόλπισε να την έχω Αυτός ό ίδιος… και άρα Θείον Δώρον!(13.12.17)

-Δευτέρα Παρουσία προς Άρης Νούλης : κε Νούλη αν είναι ν’απαντήσετε και θέλετε να σας πάρουν στα σοβαρά, σταματήστε να αναφέρεστε στους “Πατέρες της Εκκλησίας” και τα Άγια κείμενα και χρησιμοποιήστε το μυαλό σας μόνο. Θείο Δώρο είναι και αυτό και μη χρησιμοποιώντας το, προσβάλετε Αυτόν που σας το έδωσε… Μη χρησιμοποιώντας το, το απαξιώνετε και έτσι αμαρτάνετε και όχι τίποτ’αλλο αλλά θα πάει στράφι η δημιουργία Του…!!!
Είναι άκρως αξιοσημείωτο ότι μέσα σε όλες τις αναφορές σας στην “Ελληνίδα Γραμματεία”, όπως γράφετε στη ιστοσελίδα σας, μέχρι σήμερα δεν έχετε αναφερθεί ποτέ στον Σωκράτη, Πλάτωνα ή Αριστοτέλη.! Ούτε μία αναφορά στην Σπηλιά του Πλάτωνος. Γιατί; Φοβάστε μήπως τυφλωθείτε από το “Θείο Φώς” που θα σας λούσει αν εγκαλείψετε την σπηλιά και τις σκηνογραφημένες σκιές της; Τον Αριστοτέλη γιατί τον περιφρονείτε; Φοβάστε μήπως η “Λογική” του καταβαραθρώσει τις “δοξασίες” σας;
Και αυτοί “Δημιουργήματα” του Μεγαλοδύναμου ήταν και μάλιστα οι συμπορευόμενοι σας τους χρησιμοποιούν μόνον όποτε τους συμφέρει. Φοβάστε μήπως οι άλλοι καταλάβουν ότι παραβιάζετε μία από τις βασικές αρχές της Αριστοτέλειας Λογικής (κι αυτή Θείον Δώρο είναι!) και αποδειχθεί ότι όλα όσα λέτε και γράφετε είναι ανάγλυφο παράδειγμα της λογικής “Πλάνης της Αυθεντίας” με τόσα ρηξικέλευθα που παραθέτε σαν να ήταν στραγάλια;
Τι έχετε να αντιπαραθέσετε στα ανωτέρω…
Μόνο με δικά σας λόγια όμως και όχι των Πατέρων, των Μανάδων ή των όποιων άλλων παρατρεχάμενων…, Καθημ. (13.12.17)

-Οδυσσέας προς Άρης Νούλης: Με όλους τους Αρχαίους Έλληνες που μνημονεύεις κάτι θα έπρεπε να έχεις μάθει, κάτι θα έπρεπε να είχε μείνει στο μυαλό σου, κάπου θα έπρεπε να είχες διαβάσει το “οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ, ἀλλ᾿ ἐν τῷ εὖ τὸ πολύ”.
Εσύ λιβανίζεις υπέρμετρα αυτά που πιστεύεις και αυτά που εσύ “νομίζεις” ότι έτσι πρέπει να είναι… Το τρις εξαμαρτείν ανδρός παράφρονος !

-Άγγελος, ο Εξολοθρευτής Άρης Νούλης: κ.Νούλη είσαστε ιδεοληπτικός αλλά δεν θα υπήρχε πρόβλημα με το τι πιστεύετε κατ’ιδίαν αν δεν προσπαθούσετε απεγνωσμένα να κατηχήσετε άλλους με το ζόρι και να τους πείτε ποιό είναι το σωστό και ποσό παραπλανημένοι και αμαρτωλοί είναι. Όπως η ομορφιά, έτσι και η λογική συνήθως προσελκύει τους άλλους χωρίς αλλαγμούς, προπαγάνδα και εκφοβισμούς.
Δείτε τι συμβαίνει με όλα τα κομμουνιστοτρόλ της στήλης. Όσο επιμένουν να κατηχίσουν “ντέ και καλά” τους άλλους και να τους “την πούν” τόσες πιό πολλές καρπαζιές συλλέγουν και επιτυγχάνουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα.
Αρχίστε λοιπόν απατώντας στον εαυτό σας, όχι σ’εμάς, το ακόλουθο:
Οι Ισραελίτες (Εβραίοι) έχουν τον δικό τους Θεό. Πολύ ωραία… γούστο τους καπέλο τους. Εφ’όσον ο Θεός (Ιεχωβάς / יהוה) των Εβραίων είναι δικός τους, τον κάνουν ό,τι θέλουν. Ακόμα και να επικροτεί την αιμομιξία όπως με την υπόθεση του Άμπελ και του Κάϊν που ήθελαν να παντρευτούν την αδελφή τους την “Aclima”. Επειδή όμως ο Άμπελ θυσίασε το καλύτερο θρευτάρι του έναντι μερικών σπόρων και χορτάρι που προσέφερε ο Κάϊν… ο Θεός, λέει (συμφεροντολόγος ών) προτίμησε το θρεφτάρι του Άμπελ…
Μέχρι εδώ πολύ ωραία. Ζήσαν αυτοί καλά και εμείς χειρότερα…
Αλλά (πάντα αυτό το “αλλά”!)…γιατί και πώς οι Μωαμεθανοί και ιδίως οι επονομαζόμενοι Χριστιανοί ιδιωτικοποιήθηκαν τον Θεό των Εβραίων και τώρα τον προπαγανδίζουν σαν δικό τους και τον ερμηνέυουν όχι όπως οι αρχικοί ιδιοκτήτες του αλλά κατά το δοκούν και κυρίως κατα το “συμφέρειν”;
…και έτσι έχουμε τους Χριστιανούς να κάνουν Σταυροφορίες για να απαλλάξουν την ανθρωπότητα από τους Μωαμεθανούς και τους Μωαμεθανούς για να απαλλάξουν την Ανθρωπότητα από τους “Άπιστους Χριστιανούς”; Και σήμερα έχουμε εσάς προσπαθώντας να μας κατηχήσει με ανούσια σχόλια λέγοντάς μας πόσο αμαρτωλοί και ξεστρατημένοι είμαστε…
Ξέρετε κάτι…; Τέτοιον Θεό σαν τον χαρίζουμε… και είθε πράγματι να υπάρχει για να σας τσουρουφλίσει μετά θάνατον για την απύθμένη υποκρισία σας… ή την βλακεία σας. Ποιό από τα δύο δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι αν όντως υπάρχει ο Θεός σας, να είστε σίγουρος (εγώ είμαι) ότι άμα τη εμφανίση σας πρό του Αγ. Πέτρου θας σας στείλει στο Πύρ το Εξώτερον… Ελπίζω να είμαι κι εγώ εκεί (αυτό είναι σίγουρο!) για να σας βλέπω να τσουρουφλίζεστε και να έχω ις παλάμες μου ανοιχτές στ’αυτιά μου όπως κάνουν τα μικρά παιδιά και να σας κάνω “Νιάνια νανιάνια…στ’άλεγα Νούλη! Ουαί Ουαι υμίν Υποκριτή και Φαρισαίε”…!

-Δημήτριος ο Επικούρειος προς Άρης Νούλης
Αρη εισαι πολυ ωραιος και ευχαριστος στην συζητηση…
ΝΑΙ μπουργκα στον Ερωτα λεω την σταση του Χριστιανισμου σε καθε τι ομορφο και ερωτικο. Δες τις τοιχογραφιες και ζωγραφικη επι Χριστιανισμου και δες τα ψηφιδωτα, ζωγραφιες και αμφορεις πριν! Μαυρη μαυριλα και κακομοιρια εναντι ερωτα, χαρας, οργιων και ζωντανιας! Αυτο λεω.
Δεν μιλησα για Επικουρο ουτε για Ηρακλειτο, μιλησα για την σταση του Χριστιανισμου σαν συνολο. Ποσο εμμονικος εισαι με τους συνομιλητες σου;

-Ματθαίος προς Άρης Νούλης
Δηλαδή τώρα για εσάς τους “Πιστούς Χριστιανούς” σας έχουν “δώσει γραμμή” από το Αρχηγείο σας για να οικοιοποιηθήτε και τους Αρχαίους Έλληνες, των οποίων τους Ναούς καλύψατε με εξωκκλήσια του Προφήτη Ηλία (τάχα μου) για να εξαλείψετε τον Πολιτισμό τους, και κάθε λίγο και λιγάκι πετάς και μερικά ονόματα; Θουκυδίδης, Επίκουρος, Ηράκλειτος και δεν συμαζεύεται…;
Τον Πλάτωνα και τον Σωκράτη γιατί δεν τους αναφέρετε; Σας ξυνίζουν και σας χαλάνε την σούπα σας όπως και στους κομμουνιστές;
Πηγή για όλα τα παρακάτω : Καθημερινή ( 3.11.17)
-Κ. Παπακωνσταντίνου Άρης Νούλης
Πρός τέρψιν και απόλαυση ή προτιμότερο πρός εγκεφαλική σου αναταραχή, σου παρουσιάζω: “Το Θυληκό Ψάρι που έγινε Αρσενικό”.
Στην φωτογραφία είναι αυτό με το τεράστιο “καρούμπαλο”. Μην κοιταχτείς απότομα στον καθρέπτη γιατί πιθανόν το δικό σου “καρούμπαλο” αν και μεγαλύτερο… δεν προέρχεται ΜΟΝΟΝ από το κουτούλημα της θεοσεβούμενης ύπάρξεώς σου, στους τοίχους της υποκρισίας σου..!
BBC’s: «Blue Planet 2 viewers amazed by ‘transsexual’ fish»
‘Gobsmackingly brilliant television’ – Jack Shepherd, The Independent

http://www.independent.co.u…

Το άρθρο που σου παραθέτω περιγράφει ένα ψάρι που ξεκινά σαν “θυληκό” και καθ’οδόν “μεταλλάσσεται σε ΑΡΣΕΝΙΚΟ” και μετά γονιμοποιεί άλλα θυληκά…!
Wowww…! Σκέψου τώρα αν κι εσύ προερχόσουν από παρόμοια κομπίνα, που ούτε ο Πιερ Πάολο Παζολίνι δεν θα μπορούσε να σκαρφιστεί… Θα είχες χτυπήσει τουλάχιστον 11 από τα 12 μπουζιά του “αρενωπού σου 4WD”.
Δεν ξέρω αλλά υποθέτω ότι το επώνυμό σου “Νουλης”, αν είναι το πραγματικό σου και όχι ψευδώνυμο, είναι εμφανώς Λατινογεννές και ίσως είναι αποτέλεσμα ενός κάποιου transliteration του Ιταλικού “Nullo” από το Λατινικό “Null” ή του Πορτογαλικου/Ισπανικού “Nulo” ή του Γαλλικου “Nul”… Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, το “U” προφέρεται σαν “ου”, δηλαδή όπως διαβάζεται στα Ελληνικά…! Μπορεί όμως και να προέρχεται από το “Αηδόνης” Αηδο-νούλης” “Νούλης”, μιάς και το μόνο που ξέρεις να κάνεις εδώ στην “Κ” είναι να κελαϊδάς τις “Χριστιανικές” σου ονειρώξεις και τα απωθημένα σου.
Εγώ πάντως, στην ζωή, προτιμώ τις τύψεις από τα απωθημένα…
‘Οποια και αν είναι η προέλευσίς του ονόματός σου, σε όλες τις παραπάνω γλωσσες (περιλαμβανομένων και άλλων π.χ. Αγγλικών και Γερμανικών) σημαίνει μόνο ένα πράγμα: ΜΗΔΕΝ, ΤΙΠΟΤΑ. Κάτι σαν το Μηδεν χωρίς το Άπειρον…
Δεν αναφέρω τα παραπάνω για να σε προσβάλλω (αλλά αν το πέτυχα ακόμα καλύτερα!). Τα αναφέρω γιατί είναι ενδιαφέρον ότι συνήθως είναι τα απόλυτα μηδενικά που έχουν γνώμες για όλα χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για τα συμπεράσματά, τις μονομανίες, τις πλάνες ή τις υποκριτικές γνώμες τους.
Για να σου εικονογραφήσω αυτό που λέω και να μην νομίζεις ότι απλώς θέλω να σε προσβάλλω, σου παραθέτω μιά περιγραφή από το ασυλλήπτου ομορφιάς καινούργιου Ντοκυμαντέρ του BBC “Blue Planet II : The Prequel”, το οποίο βέβαια δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας απαράμιλος ΥΜΝΟΣ σε ό,τι είναι αυτό που μας δημιούργησε, χωρίς τα υποκριτικά “Δόξα Πατρί” σου…

-Ματθαίος προς Άρης Νούλης
“Όμορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος”…Κάπου καθ’οδόν “ο Δημιουργός σου” μπερδεύτηκε και εκτός από εσένα, τους ομοίους σου (βλ.ΔΙΔΑΧΕΣ κλπ) και τους “Άφυλλους Αγγέλους του” έπλασε και αυτά τα “παρά φύση” λιοντάρια…
Μα είναι δυνατόν κοτζάμ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ να κάνει τέτοιες τσαπατσουλιές;

-Οδυσσέας προς Άρης Νούλης :
Με όλους τους Αρχαίους Έλληνες που μνημονεύεις κάτι θα έπρεπε να έχεις μάθει, κάτι θα έπρεπε να είχε μείνει στο μυαλό σου, κάπου θα έπρεπε να είχες διαβάσει το “οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ, ἀλλ᾿ ἐν τῷ εὖ τὸ πολύ”.
Εσύ λιβανίζεις υπέρμετρα αυτά που πιστεύεις και αυτά που εσύ “νομίζεις” ότι έτσι πρέπει να είναι… Το τρις εξαμαρτείν ανδρός παράφρονος !
Γιατί αν δεν σε έβαλε ό ίδιος να το κάνεις, τότε αυτό σημαίνει ότι η Δημιουργία του είναι ατελής και την ευθύνη την φέρει Αυτός και όχι το “υποχείριο ξόανο” που δημιούργησε από την λάσπη…Μπορείς να απαντήσεις αυτά τα απλά, χωρίς να καταφεύγεις σε “Πατέρες και Μάνες” που ούτως ή άλλως είναι/ήταν και αυτοί “σάρκα εκ της σαρκός Του” (κατ’εσέ υποθέτω) και δεν θα έπρεπε να τους είχε κάνει διαφορετικούς γιατί αυτό θα ήταν “άτιμον”; δηλαδή “στημένο παιχνίδι”!!! Μπορείς ;

-”makisgalanos” προς Άρης Νούλης: Μπούρδες. …Οχι “δεκάδες χιλιάδες”. Ψάξε λιγο πριν δωσεις νούμερα, ειδικά πριν κανεις κρίσεις για άλλους ανθρώπους. Ποιος ο λόγος να σπουδάσεις σε μια ξένη χωρα καί μετά να γυρίσεις πίσω στη δική σου, ενω ήδη παντρεύτηκες εκεί μια ντόπια; Μα η αποτυχία σου να στεριωσεις εκεί. Να το επιχείρημα. Είχα δηλώσει οτι δεν θα απαντήσω ξανά Νουλη αλλα ο πειρασμός είναι μεγάλος. Όσο σε παρακολουθώ τόσο περισσότερο η παρουσία σου στην Κ ταυτίζεται στα μάτια μου με την γενεσιουργό αιτία της παρακμής της χώρας. Με τις αρνητικές συμπεριφορές και τα χαρακτηριστικά που μας κρατάνε καθηλωμένους: Ξερολας, υπερόπτης, εγωιστής, “δήθεν” χωρίς έρμα, ανίκανος να συνεργαστεί ουτε με τον εαυτό του καλα-καλά. Οπαδος ηθικής ιδεολογιας μέχρις ότου χρειαστεί να δείξει δέσμευση. Απολίτιστος. Χωρίς να το σκεφτείς τσουβάλιασες και πρόσβαλες συλληβδην όσους η κρίση έδιωξε σαν “προδότες”. 500,000 προδότες; Σοβαρά; Μηδενικό. Ποιος ο λόγος να σπουδάσεις σε μια ξένη χωρα καί μετά να γυρίσεις πίσω στη δική σου, ενω ήδη παντρεύτηκες εκεί μια ντόπια; Μα η αποτυχία σου να στεριωσεις εκεί. Να το επιχείρημα. Καθημ. 13.8.17

-Παναγιώτης Βύρας Τονυ (περί A.N.): Οχι κόρακας, αρουραίος! Υπάρχει μόνο για το κυνηγητό, μιας ουράς: https://www.kathimerini.gr/…Καθ.(22.3.20)

-Amasia προς Νούλης : Και εγώ σας λέω ξεκάθαρα κρετίνο. Καθημ. (13.8.17)

-Παναγιώτης Βύρας προς Panos Terz : Δημοσιεύει δοκίμια στο και θεωρεί πως είναι πανεπιστήμων. Ιδού ποια είναι η “γνώση” του, καμιά σπουδή και τίποτα συστηματικό. Μια ψυχοπαθολογική προσωπικότητα που θέλει την επιβεβαίωση κρίνοντας ή υποτιμώντας άλλους. Η δε “χριστιανική” του αγάπη είναι κοινωνική ανικανότητα, μόνο μέσα από προσβολές επικοινωνεί… Καθημερινή (26.3.17)
-Ματθαίος προς Άρης Νούλης :Άρη, εσύ δεν κάνεις διάλογο. Έχεις
αποστηθίσει τα λόγια άλλων και τα επαναλαμβάνεις νομίζοντας ότι έτσι είσαι τόσο έξυπνος και εμπνευσμένος όπως αυτοί. Χρησιμοποιείς διαρκώς τυφλοσούρτες
ελπίζοντας να σε βγάλουν από την πνευματική σου ένδοια και να καλύψουν το
απύθμενο κενό που ευρίσκεται μεταξύ των αυτιών σου. Τις καρφίστες τις έχεις στα
χέρια σου και με κάθε κίνηση που κάνεις, κάθε απόφθεγμα που αναμασάς, τρυπούν
εσένα αφήνοντας όλο τον “αέρα” που είναι συσσωρευμένος μέσα σου να
διαφύγει στην γύρω ατμόσφαιρα μολύνοντάς την με κάκοσμες αναθυμιάσεις της
πένητος ψυχής σου… που δεν έχει ελπίδα σωτηρίας. Άρη, ο Παράδεισος δεν σε
περιμένει. Σε περιμένει η Κόλασις αλλά όχι ανυπόμονα γιατί θα την βρωμίσεις κι
αυτήν με την μπόχα της σάπιας ψευτοηθικής σου…! Καθημ. (18.1.18)

-Μανώλης προς  Άρης Νούλης : Τα ασυμμάζευτά σου πας να συμμαζέψεις κ.Νούλη και τα κάνεις ακόμη χειρότερα. Τόσο θράσος πιά επηρμένο! Εσύ που έγραψες στον κ.Γιανναρά
(ξέρω του έδωσες-του ενικού- και ”θεολογικό” μανδύα): ”Αντιθέτως, εσύ εκπνέεις θάνατο, απαξίωση και καταφρόνια προς τους πάντες, και οι αναγνώστες σου εισπνέουν μίσος.”και που συνεχίζεις τις απίστευτες ύβρεις σου: ”….εγώ έχω πάρει επικριτική θέση σε πολλές προτάσεις του. Ιδίως στην αριστοκρατική, καταφρονητική, αρνητική νοοτροπία του έναντι των άλλων και κυρίως έναντι του ελληνικού λαού. Τού έχω καταλογίσει και το αγενές συνήθειό του να χρησιμοποιεί υποτιμητικά επίθετα, δυσανάλογο με την ποιότητα του λόγου του. ”(!!) Ποιός μιλάει! Ποιός. Που μπρε κ.Νούλη πες μας ΠΟΥ είδες την ”καταφρονητική”
”αριστοκρατική” ”αρνητική” νοοτροπία του και κυρίως ”έναντι του ελληνικού λαού.”(!!)
Εσύ που μοιράζεις επίθετα υποτιμητικά κατ’εξοχήν,ή ”τίτλους αναξιότητας”
”αριστοκρατικώ” τω τρόπω,σπιλώνεις τον κ.Γιανναρά, α-μόρφωτε ”ελιτιστή”.
Μας κούρασες με τις προβολές σου,και με το υπερτροφικό Εγώ σου. Αγενέστατε επιτέλους.
Μόνο με τους γνωστούς της στήλης πια μπορείς να ”ταρζανίζεις” και να ”αλληλοβρίζεσαι”.
Τα ασυμμάζευτα λοιπόν κ.Νούλη….
Υ/Γ Εκείνο το ”σκοτεινός”,”μπαγιάτεψε” πια.Πρέπει άλλες λέξεις να βρεις για την ”ακαδημιοσύνη”,και τον φράγκικο (γι’αυτό και ”κάλπικο”),”αριστοκρατισμό” σου.
Καθ. (26.3.17)

-Παναγιώτης Βύρας προς  Savvas Karagiannidis : Καταλαβαίνω το πειστικότερο παράδειγμα, τερατογένεσης, αναμεταξύ μας: Άρης Νούλης! Είναι το σαδιστικό πρόσωπο του Θεού, τοποθετημένος (έξω από το κλουβί) σαν απειλή που περιφέρεται. Κι αναμένει την επιστροφή στο μέρος όπου πρέπει να αποθηκευτεί.., Καθημερινή (19.2.17)

-Μανώλης προς invinoveritas  (περί Νούλη): Ένας από τους ”θεολογούντες”,του πληκτρολογίου,και ηθικός παιδονόμος με στοιχεία προσκοπισμού και ευσεβισμού,πιστός στο γράμμα του ”νόμου” διορθωτής των πάντων,
με παραπομπές τρομάρα του,με κάποια ”σχιζοείδεια”
και με ”τεράστια βιβλιοθήκη” όπως λέει,αλλά άδειο μυαλό,
ή αλλιώς μια ακόμη ”θεολογική πριμαντόνα”
(δεν είναι δικός μου ο όρος αλλά του ιερέα π.Φ.Φάρου) Μεγάλη Εβδομάδα,νομίζω πρόπερσι αν θυμάμαι καλά,επέπληξε με ευσευβιστική σοβαρότητα και λέξεις ”θεολογικά” χρωματισμένες,τον κ.Γιανναρά γιατί δεν έγραψε κάτι για την Μεγάλη Εβδομάδα..με ύφος ”θεολογικό” και ήθος καθηκοντολογικό ,ως αυθεντία ”επανέφερε” στην τάξη τον κ.Καθηγητή..αυστηρός και βλοσηρός.Τον προειδοποίησα αφού του επεσήμανα πως δεν είναι σε θέση να ορίζει αυτός το περιεχόμενο του άρθρου του στον αρθρογράφο
(φαντάζεται κανείς να το είχε o ”ιεροεξεταστής;),
πως αν και όταν έκρινε ο κ.Γιανναράς θα έγραφε για το Πάσχα,
πράγμα που έγινε (θα μπορούσε και να μη γίνει) μία εβδομάδα μετά,αλλά ο λαλίστατος ”παιδονόμος” εξ’εσπερίας κατάπιε τη γλώσσα του..
Τώρα εσύ μ’ενα ψευτοσυναισθηματισμό
(πως φαίνεται..)
”χωρίς περίσκεψιν χωρίς αιδώ”
(λες και ονόματα νεκρών παιδιών..)
προσπαθείς να επαναφέρεις στον ”ορθό” δρόμο,τον κ.Γιανναρά..
ένας ”μακαρθρισμός”,ντόπιος,ιδιαίτερος,βλασταίνει τελευταία..
το ”πολίτικαλ-κορέκτ” εξελλίσεται σε ένα ”κορέκτ” της έκφρασης και των θεμάτων..και ούτε καν διανοείσαι τι είπε και τι έγραψε με το άρθρο αυτό ο κ.Γιανναράς,με τίτλο ”ανέραστη γυμνότητα”…”Ανέραστος” καθώς φαίνεται..
Αλλά αν θα μπεις σε όλα τα ”σάιτ” που μετά την άγρια εκμετάλευση και το ξεσάλωμα δημοσιογράφων και επωνύμων με αναρτήσεις,πλημμύρισαν τελευταία από τρόλς κομματικά,θα δεις λοιπόν στις μεταξύ τους ”αντιπαραθέσεις” σαν ΄ύαινες πάνω από το κακό,αυτό που ο κ.Γιανναράς περιγράφει στο άρθρο και που καθως φαίνεται είσαι ανίκανος να διακρίνεις.Πως η λέξη εκείνη των τεσσάρων γραμμάτων που σήμαινε αρχικά την ένωση δύο ανθρώπων, χρησιμοποιείται από όλους για να εκφράσουν μίσος και περιφρόνηση και πως εκείνος στον οποίο την απευθύνουν αξίζει όσο ένα πράγμα που είναι μόνο για χρήση και μετά πέταμα..Ο ”θεολόγος” που λέγαμε έχει επίσης δώσει τέτοια δείγματα σε συνομιλίες εδώ μέσα με κάποιες εμμονές του..Να το ξαναδιαβάσεις αν θες το άρθρο μήπως και ζητήσεις ένα συγνώμη..λέμε τώρα αλλά που..
Τώρα είναι επίσης άξιο παρατήρησης πως συστοιχίζονται δύο ”εχθροί” στα σχόλια,κάτω απ’το σχολιάκι σου το ”λυπητερό”..
θλιβεροί κι’αυτοί..
ο ένας με στιχάκια,έτοιμος να πει τον κ.Γιανναρά ”συριζαίο” μες’την οχλαλοή,να γίνει οχλοκράτης,να σπιλώσει,
και ο έτερος καπαδόκης ο ”θεολόγος” παιδονόμος,που ξεπήδησε μεσα από την περιγραφή του Ντοστοϊέφσκι στο Μεγάλο Ιεροεξετατή”,
και ήταν σαν κάποιος απ’αυτούς που παρίστατο στις ”ιερές” φωτιές (και τότε και σήμερα φωτιές)
που έκαιγαν ”αιρετικούς”και με κάποιο ιερό βιβλίο ανα χείρας,
(κραδαίνει συχνά βιβλία ενίοτε και ονόματα ή υπονοούμενα) παρότρυναν το χέρι που κρατούσε την πυρά κάτω από τον σωρό να συντομεύει και φωνάζοντας πάνω στα λόγια του Μεγάλου Ιεροεξεταστή που καταδίκαζαν τον ”αιρετικό” και έλεγαν για την δίκαια τιμωρία του, δυνατά ”Ναι, ναι, ναι ! ”. .
Αξιοθρήνητοι..

**Όταν θα φύγει το εν θερμώ,και κάτσει ο κουρνιαχτός και οι ύαινες αρχίζουν να αραιώνουν κάτι θα μας πει ο κ.Καθηγητής (όπως και τότε το 2007 που είπε πως η συμφορά του τόπου είναι αυτοί που μιλάνε για τη συμφορά) αν το θελήσει,μα και τότε ναρκισευόμενοι δε θα τον ακούσετε και θα τον ψέγετε για άλλα που θα ανακαλύπτει η ένδειά σας..Καθημ. (29.7.18)

-Ματθαίος προς Άρης Νούλης: Φωνασκείς ασταμάτητα, καθημερινά και επίμονα! Διαλαλείς την πίστη σου και προσπαθείς να την επιβάλεις με το έτσι θέλω στους άλλους. Κατηγορείς, μεμφεσαι και χλευάζεις τους άλλους για ομοφυλοφιλία. Αλλά θα έπρεπε να ξέρεις ότι οι συστηματικά φωνασκούντες, παντοιοτρόπως εξανιστάμενοι και διαλαλούντες τ’αμαρτήματα ή τις ατέλειες των άλλων, είναι αυτοί που κατ’εξοχήν έχουν υποπέσει ή κληρονομίσει όλα όσα καταμαρτυρούν στους άλλους. Απλώς νομίζουν ότι κάνοντας φασαρία και κατηγορώντας τους άλλους εξοστρακίζουν την προσοχή των άλλων από το άτομό τους (…φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης…), τα κρυφά και ανομολόγητα πάθη τους, τις απεχθείς διαστροφές τους και την κατάπυστη ύπαρξή τους. Και είναι κατάπτυστη η ύπαρξίς σου, ακριβώς επειδή ο Θεός σου, σου έδωσε (κατα παραδοχή σου) την θέληση, την κρίση και την επιλογή, τις οποίες όμως εσύ και οι υποκριτές και ομόχνωτοί συνοδοιπόροι σου τις απαιτείτε μόνο από τους άλλους. Η ύπαρξίς σου, από την αρχή της μέχρι το τέλος της είναι ένα ψέμα, μιά παρωδία, μιά απάτη η οποία δεν αντέχει στο άπλετο φώς έτσι καταχωνιασμένη που την έχεις πίσω απ’όλα τα λεκτικά πυροτεχνήματα που σκαρφίζεσαι. Εν τέλει και στην ουσία είσαι ένα αναξιο(!)-θρήνητο άτομο που εξανέμισε την ζωή του ζώντας βουτηγμένος μέσα στα ψέματα του και την εικονική πραγματικότητα μιάς εκδικητικής θρησκείας, κομένης και ραμένης για ποταπά άτομα σαν εσένα…!

-Κ. Παπακωνσταντίνου Άρης Νούλης • 2 μέρες πριν
Πρός τέρψιν και απόλαυση ή προτιμότερο πρός εγκεφαλική σου αναταραχή, σου παρουσιάζω: “Το Θυληκό Ψάρι που έγινε Αρσενικό”.
Στην φωτογραφία είναι αυτό με το τεράστιο “καρούμπαλο”. Μην κοιταχτείς απότομα στον καθρέπτη γιατί πιθανόν το δικό σου “καρούμπαλο” αν και μεγαλύτερο… δεν προέρχεται ΜΟΝΟΝ από το κουτούλημα της θεοσεβούμενης ύπάρξεώς σου, στους τοίχους της υποκρισίας σου..!
Δεν ξέρω αλλά υποθέτω ότι το επώνυμό σου “Νουλης”, αν είναι το πραγματικό σου και όχι ψευδώνυμο, είναι εμφανώς Λατινογεννές και ίσως είναι αποτέλεσμα ενός κάποιου transliteration του Ιταλικού “Nullo” από το Λατινικό “Null” ή του Πορτογαλικου/Ισπανικού “Nulo” ή του Γαλλικου “Nul”… Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, το “U” προφέρεται σαν “ου”, δηλαδή όπως διαβάζεται στα Ελληνικά…! Μπορεί όμως και να προέρχεται από το “Αηδόνης” Αηδο-νούλης” “Νούλης”, μιάς και το μόνο που ξέρεις να κάνεις εδώ στην “Κ” είναι να κελαϊδάς τις “Χριστιανικές” σου ονειρώξεις και τα απωθημένα σου.
Εγώ πάντως, στην ζωή, προτιμώ τις τύψεις από τα απωθημένα…
‘Οποια και αν είναι η προέλευσίς του ονόματός σου, σε όλες τις παραπάνω γλωσσες (περιλαμβανομένων και άλλων π.χ. Αγγλικών και Γερμανικών) σημαίνει μόνο ένα πράγμα: ΜΗΔΕΝ, ΤΙΠΟΤΑ. Κάτι σαν το Μηδεν χωρίς το Άπειρον…
Δεν αναφέρω τα παραπάνω για να σε προσβάλλω (αλλά αν το πέτυχα ακόμα καλύτερα!). Τα αναφέρω γιατί είναι ενδιαφέρον ότι συνήθως είναι τα απόλυτα μηδενικά που έχουν γνώμες για όλα χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για τα συμπεράσματά, τις μονομανίες, τις πλάνες ή τις υποκριτικές γνώμες τους.
Για να σου εικονογραφήσω αυτό που λέω και να μην νομίζεις ότι απλώς θέλω να σε προσβάλλω, σου παραθέτω μιά περιγραφή από το ασυλλήπτου ομορφιάς καινούργιου Ντοκυμαντέρ του BBC “Blue Planet II : The Prequel”, το οποίο βέβαια δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας απαράμιλος ΥΜΝΟΣ σε ό,τι είναι αυτό που μας δημιούργησε, χωρίς τα υποκριτικά “Δόξα Πατρί” σου…
Να με συγχωρείς εσύ και οι άλλοι Έλληνες συμπολίτες αν το Ντοκυμαντέρ δεν είναι στο ύψος των “Υψηλών Προδιαγραφών” που έχετε συνηθίσει και απαιτείτε με την “υποχρεωτική” συνδρομή σας από την ΕΡΤ… αλλα εμείς οι ξενιτεμένοι βολευόμαστε όπως μπορούμε…!

-Ματθαίος (Καθημ., 24.8.18)Άρη, καλά που μου τον θύμησες και έτσι εφεξής θα σε αποκαλώ “Ελπήνορα”. Έχεις όλα τα χαρακτηριστικά: χαζοβιόλης, κουτοπόνηορς, φαλακρός, αγύριστο ξεκουτιασμένο κεφάλι (όπως λές), και “τσακίζεσαι” μεταφορικώς κάθε φορά που σχολιάζεις. “Σχολιάζεις” τρόπος του λέγειν, επειδή αυτά που γράφεις δεν είναι σχόλια, αλλά κακοήθεις Φιλιππικοί εναντίον άλλων σχολιαστών. Και ΝΑΙ (!) έτσι λειτουργεί η Ιστορία και να προσθέσω το πεπρωμένο πρίν γίνει κι αυτό ιστορία. Τιμωρεί τους άθλιους, τους δόλιους και τους υποκριτάς σαν εσένα και τον ΔΙΔΑΧΕΣ που έχει “ξεκ…θεί” να σου κάνει Like σε κάθε ανοησία που γράφεις. Είναι το alter-ego σου… Και οι δύό σας “δήθεν προοδευτικοί, δήθεν πονόψυχοι, δήθεν ευλαβείς, δήθεν σεμνοί” αλλά κρυφίως και υπολογιστικώς “Δόλιοι και υστερόβουλοι” αναμένοντας να σας δεχθούν στον ιδεατό σας Παράδεισο που σκαρφιστήκατε για να τρομοκρατείτε του αδαείς, να κοιτάνε αλλού ενώ εσείς αμαρτάνετε κατα βoύληση και επαναληπτικώς. (μην ξεχνάμε την ομολογημένη μοιχεία… μία από τις 10 εντολές!!!!). Αλλά… όλα εδώ πληρώνονται Άρη…! Δεν υπάρχει μεταφυσικός εξαγνiσμός. To ξέρεις, αλλά φοβάσαι να το παραδεχθείς επειδή σου χαλάει το παραμύθι μέσα στο οποίο βολοδέρνεις!
Ουαί! Ουαί! κλπ κλπ το ξέρεις το υπόλοιπο και βαριέμαι να στο επαναλαμβάνω…

-Μανώλης προς Άρης Νούλης: Δεν πειράζει ”ακαδημαϊκέ” εγώ τη γλώσσα τη λαλώ
(παράδειγμα έχω τους γλωσσοπλάστες μας λογοτέχνες,να ο Σολωμός,να ο Παλαμάς,να ο Μυριβήλης-θυμάσαι τι είπες κάποτε για τον τελευταίο;)
και όπως τη νοιώθω με σεβασμό,
(ύβρις το ευτελίζω-σχολαστική- )
,αλλά άσε μας εμάς,μην υπεκφεύγεις στη ”γκάφα” σου,
εμείς είμαστε οι πληβείοι,
ζήτα τη Εσύ,που’χεις τα λεξικά,
όπως είναι ”ορθά” διατυπωμένη…
ζήτα την απ’τον αρθρογράφο,που περιγέλασες,
αλλά που…!
έβαλες και κεφαλαίο..χαχα
Άντε σ’αφήνω..

*έχεις ξεμασκαρευτεί πλήρως (καθημερινή (5.8.18)

-Ματθαίος Άρης Νούλης : Αυτό ακριβώς όπως το είπες είναι που προσπαθεί να κάνει η ψυχανάλυση: “Πρέπει οι απεγνωσμένοι να εκτονώνουν την απόγνωσή τους για να μην αυτοδηλητηριάζονται” και είναι αυτό που κάνεις εδώ στην “Κ” ασχέτως αν το καταλαβαίνεις ή όχι. Αντί να είσαι ξαπλωμένος και ν’άφηγείσαι την ζωή σου στον ψυχαναλυτή σου, κάθεσαι μπροστά στο πληκτρολόγιο και άθελα σου ξεγυμνώνεις την ψυχή σου και τα πιστεύω σου, νομίζοντας όμως ότι μας λές μόνο αυτά που θέλεις να μας πείς. Στην πραγματικότητα στέκεσαι ολόγυμνος μπροστά μας καθ’όλην την διάρκειαν που “εκτονώνεις την απόγνωσή σου”. Απόγνωση γι’αυτό που είσαι και απόγνωση γι’αυτό που δεν έγινες! Όσες Ιερεμιάδες και αν σκαρφιστείς γιά τους άλλους, όσους εξ’αμβωνος Φιλιππικούς και αν εξαπολύσεις, στο τέλος της ημέρας θα είσαι πάλι με τον εαυτό σου μόνος, πικρόχολος, ανικανοποίητος, θωρώντας αυτό που θα ήθελες να ήσουν σαν μέσα από μιά κλειδαρότρυπα ενώ η ζωή ξετυλίγεται χωρίς την συμμετοχή σου, χωρίς το στίγμα σου. Τα σχόλιά σου είναι ένας θρήνος για την τύχη σου που ενδίδει πια, τα έργα σου που απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου που βγήκαν όλα πλάνες… και σαν αφιονισμένος από τις αναθυμιάσεις της εικονικής πίστεώς σου, αντί για παρακάλια και παράπονα… σχολιάζεις νομίζοντας ότι ο μυστικός θίασος θα σε παρασύρει και θα σε πάρει μαζί του. Φεύ! Τα σχόλια σου δεν είναι τίποτ’άλλο από τα παρακάλια και παράπονα που ο φιλόσοφος ποιητής προέβλεψε για τους δειλούς που έζησαν την ζωή τους σαν μιά ξένη φορτική περιμένοντας την φαντασιακή ανταμοιβή τους για μιά επόμενη ζωή, ιδανική αλλά υπαρκτή μόνο στην φαντασία σου, μην μπορώντας ν’απολαύσεις αυτήν που ο Δημιουργός σου (όποιος και αν είναι) σου έδωσε… Εν κατακλείδι, είτε σ’αρέσει είτε όχι αποχαιρέτα την, την Aλεξάνδρεια που χάνεις.
Όσο για την γνώμη μου, κάθε άλλο παρά “ατεκμηρείωτη ή αυθαίρετη” είναι. Η κριτική ενός βιβλίου – που εσύ την κάνεις συχνά για τους άλλους και στην ουσία γιά τα πάντα(!), βασίζεται σε αυτά που γράφει ο συγγραφεύς του, ήτοι εσύ! Το κάνεις τώρα στην απάντησή σου! Η κριτική τεκμηριώνεται όχι από τα πάντα, αλλά μόνο από τα σχόλιά σου, ακριβώς όπως διαβάζοντας τον Προύστ δεν χρειάζεται να τον έχεις γνωρίσει για να καταλάβεις ότι ήταν ένας από αυτούς που κατακρίνεις και μέμφεσαι. Και τους κατακρίνεις από τον φόβο σου μήπως “σε πάρει κι εσένα το ποτάμι”..! Ενδόμυχο φόβο. Τρόμο θα έλεγα, αν κρίνω από την επαναληπτικότητα, ένταση και την εμμονή σου επι του θέματος.
Δεν μ’ενδιαφέρει τι και σε ποιόν Θεόν πιστεύεις. Μου είναι παντελώς αδιάφορο και είναι απόλυτο δικαίωμά σου. Δεν σε απαξιώνω. Θα ήταν ανώφελο επειδή μου είσαι άγνωστος και παντελώς αδιάφορος. Απλώς σιχαίνομαι τους υποκριτάς και τους προπαγανδιστάς είτε πολιτικούς είτε θρησκευτικούς είτε ο,τιδήποτε άλλου είδους! Απλώς σε “ξεσκεπάζω”… (προσπαθώ τουλάχιστον). Αν ο Θεός σου μας έδωσε την ελευθερία της εκλογής, τότε εσύ και οι συνοδοιπόροι σου με ποιό δικαίωμα προσπαθείτε σώνει και καλά να υποχρεώσετε τους άλλους να υποκύψουν στην κρίση σας και τον προσηλυτισμό σας; ΅Εσύ και οι συνοδοιπόροι σου είστε η μάστιγα και κατάρα της ανθρωπότητος. Όχι ο Θεός σου. Ο οποιοσδήποτε Θεός!
.

- Panos Terz προς Ματθαίος : Πάσχει από ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ. Πρόκειται για ένα δηλητηριώδες ερπετό

-Ματθαίος o Γαλιλαίος προς Άρης Νούλης : «Και δεν τα λέτε απλώς. Καθημερινά “αναρτάτε” τις “Θέσεις” σας σαν άλλοι Martin Luther. Κάνετε κύρηγμα, “κεκαλυμένο” κύρηγμα. Το λένε και κατήχηση και ενίοτε πλύση εγκεφάλου όταν γίνεται μετά βιας, και το οποίο Κύρηγμα που κάνετε, αν επρόκειτο περί Πολιτικής θα ελέγετο “Προπαγάνδα”, και μάλιστα “ασύστολη”, όπως κάνουν τα διάφορα κομμουνιστο συρανελικά τρόλ εδώ.
Ακόμα και ο Σωκράτης δεν τους έλεγε ποιό είναι το σωστό και ποιό το λάθος. Έκανε συζήτηση όχι κατήχηση, γι’αυτό και λεγονται ΔΙΑΛΟΓΟΙ. Ο Σωκράτης βέβαια είχε ταλεντο και δεν είχε “πρόγραμμα”… και το απέδειξε επιλέγοντας ό ίδιος τον θάνατό του. Αν εσείς οι δυό θέλετε να μας πείσετε…. κάντε το ίδιο… Αλλιώς…» , Καθ. (20.12.17)

-Ματθαίος o Γαλιλαίος προς Άρης Νούλης : Ευνότητο να μην καταλάβαινες τι σχέση έχουν όλα αυτά με την υποκρισία και των δυό σας.
Αν το καταλαβαίνατε και οι δυό σας … ΔΕΝ θα τα γράφατε.!
Όσο για το “σκανδάλισμα” σου δεν χρειάζεσαι εμένα.
Έχεις ήδη σκανδαλισθεί και τώρα κάνεις τον μετανοημένο μπάς και αποφύγεις το πύρ το εξώτερον… αλλά αυτό υπάρχει μόνο στην φαντασία σου την οποίαν παραμόρφωσαν αυτοί που σε γαλούχησαν.
Ηρέμησε όμως γιατί οι Λαιστρυγόνες και οι Κύκλωπες υπάρχουν μόνο στο μυαλό σου… και έτσι σαν έξαφνα, ώρα μεσάνυχτ’ ακουσθεί ο αόρατος θίασος να σε καλεί ν’απολογηθείς… να ξέρεις ότι κάποιος σου κάνει “πλάκα”. Η τύχη σου ενέδωσε ήδη προ πολλού (από την γέννα σου και με “το καλήμέρα” που λένε…) και τα έργα σου αν απέτυχαν, τα σχέδια της ζωής σου αν βγήκαν όλα πλάνες, τώρα μη ανωφέλετα θρηνήσεις.
Ξέρω ότι δεν είσαι ούτε έτοιμος αλλά ούτε θαρραλέος. Τα λόγια σου σε προδίδουν. Το παπόρι έφυγε και δεν σε παίρνει πιά. Το επόμενο που θα σε πάρει δεν θάχει επιστροφή.Και τώρα μάταια γελιέσαι λέγοντας πως ήταν ένα όνειρο, πως σ’εξαπάτησε ο Ακατανόμαστος. Δεν απατήθηκεν ούτε η ακοή σου ούτε οι οφθαλμόι σου. Ήσουν εν εγρηγόρσει ανά πάσα στιγμή.
Και τώρα σαν ανέτοιμος απο καιρό, σα δειλός, σαν που ταιριάζει σε που πήρες λάθος δρόμο, πλησίασε σταθερά προς το παράθυρο, κι άκουσε με θλίψη ως τελευταία τιμωρία τους ήχους, τα εξαίσια όργανα του μυστικού θιάσου, κι αποχαιρέτα την, την Ζωή που απόλαυσες και τώρα χάνεις…
Να στο λέω και μουσικά… για να ξέρεις τι έχασες, αν και μεταξύ δύο κατεργαραίων δεν έχασες τίποτα και τώρα μπλοφάρεις με ψευτομετάνοιες μπάς και πείσεις τον Ύψιστο… τρομάρα να σούρθει…! Ουαί Ουαί υμίν Φαρισαίε υποκριτή…!Σε ασπάζομαι ενθέρμως και ειλικρινώς επι τη επετείω των ημερών… και σου αφιερώνω το: Το κατά Janis Ευαγγέλιον:
και μην ξεχνάς ότι : Omnes vulnerant, ultima necat».Καθημ. (20.12.17)
-ΗΗ προς Άρης Νούλης : Εννοούσα όλες τις παραπομπές κλπ π.χ. τώρα ο Αϊνστάϊν, Χθές ο Πλάτων, οι “Πατέρες” της Εκκλησίας κλπ κλπ…
Πές κάτι δικό σου, κάτι πρωτότυπο. Αν κάποιος θέλει να ξέρει τι είπε ο Απόστολος Παύλος πάει και διαβάζει αυτά που (λένε) ότι έγραψε/είπε… δεν περιμένει να τ’ακούσει από δεύτερο χέρι και το χειρότερο ερμηνευμένα κατα το δοκούν και κατα το ίδιον συμφέρον. Τι δεν κατάλαβες από αυτό που σ’ερώτησα;
Και αν δεν κατάλαβες την απλή ερώτηση αυτή, τι θα μπορούσες να καταλάβεις από τα πολύπλοκα όλων αυτών που μηνμονεύεις; Δεν αρκεί να σημειώνεις τα βιβλία σου στην βιβλιοθήκη σου.
Είναι σαν να μελετάς τι απόχρωση θα σου δώσει η μίξη των χρωμάτων αλλά δεν ζωγραφίζεις ποτέ, ενώ σαφώς στην περίπτωσή σου μετά από τόση μελέτη εμφανώς έχεις κάτι να πείς αλλά προτιμάς να το λένε οι άλλοι για σένα. Κρίμα.
Έχω ένα φίλο που ξέρει τα πάντα από φωτογραφία, την μελετά 50 χρόνια, ξέρει όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες, και σε τρελαίνει στην διδασκαλία και την θεωρία, και πρέπει να κάνεις τούτο κι εκείνο, και πρέπει να χρησιμοποιήσεις αυτό το φιλμ γι’αυτόν τον σκοπό και όχι το άλλο, και ο Ansel Adams χρησιμοποιούσε μηχανή με μεγάλο αρνητικό κ.ο.κ, αλλά στα πενήντα τόσα χρόνια που με ζαλίζει είναι αμφίβολο αν έχει τραβήξει πάνω από είκοσι φωτογραφιές και καμία δεν βλέπετε. Ε! Αυτός ο άνθρωπος ΔΕΝ δικαιούται να εκφέρει γνώμη επί της φωτογραφίας…!!
Το ίδιο κι εσύ. Μας λές τι λένε οι άλλοι. Πές μας το με δικά σου λόγια. Διαφορετικά γίνεσαι άκρως επαναληπτικός, κουραστικός, αυτά που λές χωρίς σημασία και τελικά δεν προσθέτεις καμία αξία στην συζήτηση.
Όσο για εμάς, αν θέλουμε να μάθουμε τι είπε εκείνος και ο άλλος πάμε κατ’ευθείαν στο πρωτότυπο.» Καθ. (20.12.17)

-Παναγιώτης Βύρας προς Μαρία Α. : «Προτού καβαλήσει το καλάμι έδινε την ελεημοσύνη του σε ζητιάνες. Αφού ξεπέζεψε, σε μετάνοια τώρα, θα ελεήσει τα εκτρώματα φύσης! Άλλαξε μόνο δέρμα, το φίδι. Ταλαίπωρο ψοφήμι ζωής. Ένα σακατεμένο, ανθρώπινο ναυάγιο που πνίγεται σε βρωμόνερα…»Καθημ.(20.12.17)

-kierkegaard προς KATEΡΙΝΑ (περί Α. Νούλης)
Ειδικα το τελευταιο ΚΑΤΕΡΙΝΑ, δηλ. το ¨ Γκεκε, αγνωστου νουμερου Κατερινα ¨, ειναι κι αυτο απ τον Ισοκρατη, αλλα παρελειψε ο ..Νουλης να το αναφερει, εξυπακουεται βλεπεις λογω του πνευματος των χριστουγεννων, που μονο ο …Νουλης, εχει διεισδυσει τοσο βαθια και με κατανυξη- καθ οτι τεκνο του Αγ. Παισιου- και αλλων μεγαλομαρτυρων της Μ. Βατοπαιδιου. Ετσι ειναι οι ανθρωποι με κουλτουρα. Ειδαλλως τι κουλτουρα θα ηταν αν τη μια μερα δεν ειναι αγιοτερος της Παναγιας, την αλλη σαν φορτηγατζης σε γκισε του Υπουργ. Συγκοινωνιων, την αλλη σαν Καθ. Κλασσικης Φιλολ. στο Ητον, την αλλη να χασκογελα με τον φαρμακοτριφτη με τα ληγμενα Depon, που βγαζει και κραυγες τελευταια- ποτε μιμειται τα κορακια, ποτε σαν να μπαινει σε βουλωμενη τουαλετα- εν κατακλειδι….δεν βλεπω τιποτα διαφορετικο απο αυτο που ο ιδιος ανεφερε απ τον Αινσταιν, οτι τελικα μαλλον η βλακεια δεν ειναι πεπερασμενη.-Κρης προς Άρης Νούλης : Όσο για ιστορικά γεγονότα νομίζω ότι δεν έχεις ξεφύγει απο τον θρησευτικο φανατισμό της εποχής του Βυζαντίου, της ιερας εξέτασης , και της εποχής των σταυροφόρων. Αμήν!!! Καθημερινή (13.12.17)

-Σπύρος Καναβός προς Άρης Νούλης : Αφού δεν ξέρεις Ιστορία κ. Νούλη και να με συγχωρείς. Τι ανακατεύεσαι; Τι βαθμούς είχες στο Γυμνάσιο – Λύκειο;
Αν θέλεις απαντάς, διότι αυτά είναι προσωπικά δεδομένα. Καθημερινη (3.3.19)

-Αχιλλέας Ι. Ζορμπάς προς Άρης Νούλης:Ακόμα και οι παπάδες το βαριούνται το πολύ το Κύριε Ελέησον. Εσείς κ.Νούλη, δεν βαρεθήκατε να παριστάνετε τον αρχαιομαθή, αυτόκλιτο ηθικολόγο, ευσεβή Χριστιανό και παντογνώστη;
Λίγη αυτοσυγκράτηση θα ήταν πολύ πιό ευφράδης. Καθημ. (22.11.18)

-Παναγιώτης προ Βύρας   (περί Α. Νούλη)  syndrome” στη νευρολογία! Σαν αυξάνεται το ζάχαρο κάτι παθαίνουν οι καημεΝούληδες αυτού του κόσμου. Και τα μπερδεύουν όλα: Σχόλια, φύλα, ζωή… Τελείως ανήμποροι, στα περίπλοκα και τη μοναξιά. Καθημ. (18.11.18)

-Ματθαίος προς Άρης Νούλης  Άρη είσαι καλό παιδί αλλά ατύχησες. Έπρεπε να είχες συναντήσει κάποιαν σαν την “Angela Anaïs Juana Antolina Rosa Edelmira Nin y Culmell” και όχι ένα τέτοιο λουλούδι να πάει χαμένο με τον κακάσχημο Miller… αλλά για μιά στιγμή, από ένα πορτραίτο σου που ανάρτησες στο web μοιάζεις αρκετά με τον Miller…
Τέλος πάντων σου αφιερώνω ένα τραγουδάκι που γνώρισε επιτυχία όταν ήσουν ακόμα… νέος! (και πρόσεξε με τι λουλούδι είναι και ο Serge Gainsbourg που τραγουδά και σου μοιάζει και αυτός κάπως..) Ουαί Ουαί κλπ ξέρεις εσύ! (Κθημ. (28.10.18)

-Παναγιώτης Βύρας προς kierkegaard (περί Νούλη) Η καημεΝούλα βρίσκεται σε υποτροπή, με τόσα παθολογικά προβλήματα. Και, το κυριότερο, μοναξιά: Ζωή στην απομόνωση της ορθοδοξίας! Εδώ προσφέρεται κάποια χαρά συναναστροφής. Ιδού λοιπόν, η ζητιάνα της επικοινωνίας: Ένα κατεβατό σχολίων…Κσαθημ. (28.10.18)

-Παναγιώτης Βύρας προς kierkegaard • (περί Νούλη) :Ο πύθων είναι πάλι σε περιοδεία! Ξέχασε, δεν έχει τιμήσει το τάμα του. Κι αντί σε χειμερία νάρκη περιφέρεται, με το φιδίσιο δηλητήριο, πάντοτε. Να δεις όμως, ο Χάρος είναι παραδίπλα: Κάποτε θα τον αρπάξει…(Καθημ. 28.10.18)

-Ματθαίος  προς Άρης Νούλης: Καλά έκανες και έγραψες “Μισώ όμως αυτό που σε παιδεύει.” διότι αυτό και μόνο φανερώνει την απύθμενη “ουσιαστική αμορφωσιά σου” που ελοχεύει κάτω απ΄όλες τις δανεισμένες “σοφίες” που αραδιάζεις “μέρα-μπαίνει-μέρα-βγαίνει”. Με όλην την ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΜΕΝΗ “Ελληνίδα Γραμματεία” που απαγγέλεις παραμένεις ένας αφόρητα απαίδευτος χωριάτης με εμφυτευμένες και αποστηθισμένες εμμονικές πεποιθήσεις τις οποίες χρησιμοποιείς σαν παραπέτασμα για να κρύψεις αυτό που είσαι… Δεν χρειάζεται να το πώ… Το ξέρεις “τι” είσαι ! Μένει μόνο να τ’ομολογήσεις στον εαυτό σου. Καθημερινή (28.10.18)

-Ματθαίος προς Άρης Νούλης

Κι εσύ που βρίσκεις το παράξενο; Οι δανειστές δανείζουν με ;απώτερο σκοπό το κέρδος, όχι για τα ωραία σου μάτια και τα αρχαία τσιτάτα που ξεφουρνίζεις καθε λίγο και λιγάκι εδώ στην “Κ”.Το ίδιο κάνουν και Τράπεζες όταν τους ζητάς στεγαστικό δάνειο.!!!!
Άρη, περιορίσου στα Θρησκευτικά και την Ελληνίδα Γραμματεία [ που νομίζεις(!!!) ότι τα ξέρεις ] και μην εμπλέκεσαι σε άλλα θέματα…Καθημ. (12.8.18)

-Άρη, συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυσή σου: “…Μη πιστεύεις ότι ο άνθρωπος, και ειδικά ο επίτηδες απαίδευτος, είναι ον  λογικό. Οι ψυχολογικές εμμονές πολλές φορές υπερέχουν της λογικής και πείθουν τους φορείς τους ότι το λάθος είναι το σωστό…”
Αν όμως εφήρμοζες και στον ναρκισσιστή και υπερόπτη εαυτό σου και τα θεολογικά, κοσμογονικά και αρχαιοελληνικά σχόλια σου (τουλάχσιτον εδώ στην “Κ”) αυτά που διαλαλείς τώρα, δεν θα σου υπενθύμιζα το “Οὐαὶ ὑμῖν,
γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα
προσήλυτον, …” τόσο συχνά !!! (βλ. Ματθ. 23,15) Καθμ (12.8.18)

-Ματθαίος προς Άρης Νούλης : «Να μη κουραζόμαστε με τον Λόγο !!!» ??
Άρη, αυτό όταν το λέει κάποιος σαν εσένα, εκτός από ξεδιάντροπο, είναι το μεγαλύτερο ανέκδοτο..! Τόσο εντυπωσιακό που δεν μπορούμε ούτε να γελάσουμε από φόβο μηπώς αρχίσουμε και μετά δεν μπορούμε να σταματήσουμε…, Καθημ. (23.8.18)

-Ματθαίος προς Άρης Νούλης: Ώπα τις Αρούλη μας! Τι είναι αυτά που σου καταλογίζει ο κ. Panos παρακάτω…; Δηλαδή εκτός από εξομολογημένος (άνευ προτροπής) μοιχός είσαι και…πάρτα όλα; Άμ στάλεγα εγώ κι εσύ δεν άκουγες…Να τώρα που σου έβγαλαν τ’απλυτα στην φόρα…ουυυυυ! Ουαί Ουαί Φαρισαίε!  Καθημερινή (12.8.18)

-Αλέξανδρος Π. προς Άρης Νούλης: Εσύ δηλαδή πως κρίνεις τους άλλους; Ποιός σε διόρισε κριτή; Αν μη τι άλλο… και η βλακεία σου “θεϊκό δώρο” είναι !

-Ι.Μ. προς Άρης Νούλης :  Ο Ησίοδος είχε γνώμη για τον “Χριστιανικό Παράδεισο”!
…και ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός είχε γνώμη για δυόμιση χιλιετηρίδες μετά..! Μάλιστα! Είτε είσαι αφιονισμένος κάργα, είτε οι αναθυμιάσεις από το πολύ λιβάνι δεν σου κάνουν καλό!

-Γιάννης Π . προς Άρης Νούλης : Δηλαδή λές ότι “το προϊόν” του Θεού σου (εσύ και οι άλλοι συνοδοιπόροι σου) του βγήκατε ελλατωματικοί και έστειλε κάποιον ειδικό (τον Υιό του – οικογενειακή η επιχείρηση γάρ) γιά να σας επιδιορθώσει; Μην ξεχάσεις να πληρώσεις και τον ΦΠΑ για τις υπηρεσίες!

-Ματθαίος Άρης Νούλης : “…Πώς και δεν μού ευχήθηκες βασανιστικό θάνατο …”
Δεν τον αξίζεις…!!! Βασανιστικός θάνατος είναι αποκλειστικότητα των “ηρώων”(!) όπως ας πούμε του Ι.Χ.Θ.Υ.Σ.
Τα “τσόφλια” πεθαίνουν πνιγμένα στο δηλητήριό τους!

-Panos Terz προς Άρης Νούλης : Κατέχει και την Πολιτολογία !!!

-Ματθαίος Άρης Νούλης : Άρη, σ’άυτήν την απάντησή σου, η οποία είναι η μόνη νηφάλια μέχρι τώρα αλλα ταυτοχρόνως “ουδέτερη” και στερείται “δοξασιακού περιεχομένου”, ο κολλητός σου ο ΔΙΔΑΧΕΣ σου κάνει “Like”! Δηλαδή τι του άρεσε απ’αυτά που έγραψες; Ότι είσαι γεννημένος στην Θεσσαλονίκη, πήγες Λονδίνο, επέστρεψες και τώρα μένεις Αθήνα και τ’αδέλφια σου ακόμα ζούν στην Θεσ/νίκη; Ήμαρτον ! Ούτε εσύ δεν κάνεις τέτοιο γλύψιμο στον Πανάγαθο…:Κάτι μου λέει ότι ο ΔΙΔΑΧΕΣ κι εσύ είτε έχετε παράνομη και ανώμαλη σχέση σαν αυτή που κατηγορείς τους άλλους… είτε ταυτίζεσθε…! αλλιώς δεν εξηγείται τόση πρεμούρα από την ΔΙΔΑΧΕΣ !

-Οδυσσέας προς Άρης Νούλης : Σου παραθέτει ανεξάρτητες παραπομπές που δεν έχουν να κάνουν τίποτα με τον εαυτό του και την σταδιοδρομία του…
Τι ψευδο-επιστήμονα τσαμπουνάς; Όλοι οι απατεώνες σαν εσένα όταν στριμώχνονται αλλάζουν θέμα και περνούν αμέσως σε κατηγορίες για αντιπερισπασμό, όπως κάνουν οι συριζαίοι όταν ερωτούν “γιατί οι άλλοι καλύτεροι ήταν”, αντί ν’απευθύνουν το θέμα υπό συζήτηση !

-Johnny the Fox προς Άρης Νούλης : Προφανώς, οι “γέροντες” δεν είχαν αγγίξει στη ζωή τους γυναίκα και σοκαρίστηκαν, βλέποντας κάποιον, που είχε “αγγίξει” δύο (τουλ.). Και σου έκανε τόσο εντύπωση, που το αναφέρεις ? Καθημ. (27.7.18)

-Ιπποκρατης Μπουρνελης προς Άρης Νούλης :  κ.Νουλη , συμφωνω με το μεγαλύτερο μέρος του σχολίου σας . Μας κυβερνούν όντως τρισάθλιοι , ελεεινοί και ανεύθυνοι . Στο θεμα θρησκειας τωρα . Η θρησκεια ειναι εντελως προ%

Hinterlasse eine Antwort

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.

Du kannst folgende HTML-Tags benutzen: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>